Ketika aku mula taip entry ni, jam menunjukkan 2330. Bermakna ada 30 minit lagi untuk masuk ke 2 April 2009.

31 Mac:
Ada majlis makan malam tahunan kolej aku. Temanya tak pasti, rasanya tiada tema. Cuma tagline nya adalah "Malam Pesona Bintang". Aku malas nak hurai panjang lebar pasal dinner tu sebab most of my friends dah explain n cerita pasal dinner.

Apa yang aku pakai? Baju belang hitam emas ngan topi koboi yang aku jumpa kat rumah. Antik rasanya topi tu, sebab ada tulis tahun 1758. Apape je la, yang penting aku dapat makan malam tu and meja kitorang blakang meja VIP. X istimewa pun. haha...


Habis dinner, mendapat satu tekanan. 2 April, jam 0900 akan menyaksikan aku membentangkan hasil kajian tesis aku tu. Huhu, cuak pulak rasanya dengan last minutes preparation, aku still leh menggatal2 tangan untuk wat blog! Apekah?

Oh ya, dapat Award dr Mr. Shari, nanti bila ada masa lapang lepas2 ni aku wat pasal award tu pulak. anyway, thank you to Mr Shari.

Aku makin pressure. Nokhtah.



NUke

12 Comments:

  1. farish izaryl @izreez said...
    heheh nmpak smart nuke ngn bju n cap tuh hik cm jason mraz..:p
    dr itu! said...
    gud luck!
    Anonymous said...
    weii
    ok apa ko pkai baju belang2 bertopikan koboi

    pesona bintang la tu

    anyways
    good luck bro
    kurang cuak tingkatkan prestasi
    cik violet said...
    waaaa...
    da nak bentang tesis ker??

    gudluxxxxx....=)
    Faizal Sulaiman said...
    best of luck!
    jgn gabra bro!:-)
    wénkt said...
    kalau ray komen cakap tu pesona bintang
    mmg tepat la kot

    aku tak tau
    bukan zaman aku

    tapi zaman ray
    larikkkkk
    sya_zachery said...
    good luck for ur presentation ek..ahakS..
    Costa Rica said...
    anda kne tag...sila balas...heheh check to my entry
    ejan said...
    uiks.. ingtkn td meet uncle yasin.. hahaha.. rupenyer meet uncle amir.. ahakz
    Faizal Sulaiman said...
    salam bro.patot aku post kat shoutmix tapi ak x jumpe la.huhuhu. aku link blog kamu!
    blog ko besh!,sempoi
    MYRAspberry said...
    owhh....aku tau pesona bintang ko mst jason mraz kan??? muahahahaha....
    NUke_Rude said...
    rizz:
    jason mraz erk?

    alhaqimi, ray, violet, indera, sya:
    TQ for the wishes.

    wenkt:
    haha

    CR:
    baik encik! nanti saya amik tag itu! selamat kembali ke dunia blog.

    ejan:
    meet uncle aku? haha.. rugi ah ko x gi dinner...

    Myra:
    minat la pulak aku kat Jason Mraz tu, hahaha...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.