Dah pertengahan bulan April. Kurang lagi sebulan aku duk kat Kolej Ungku Omar, UKM ni. Macam2 hal dan pengalaman aku dapat, hasil pencarian bersama2 semua sahabat aku. Aku rasa, kalo nak tunjuk 1 1 gambar kat sini agak sukar, maka aku guna la Photoscape n combine beberapa gambar program yang aku join sepanjang 3 tahun di KUO ni.


Sedih pulak rasanya.








NUke

10 Comments:

  1. Remy.com said...
    sgt huppening...
    rizz said...
    wahh byk memori lah nuke heheheh.ade 1 gmbo tu smoke ke hahhha
    violet said...
    jgn lupa kan uo....
    hehe...
    ~ ♣ NiZaM ♣ ~ said...
    keciknya.. gambar aku ada x?
    ammaR said...
    sedih jugak..
    rase nak sambung lagi pon ade..
    tp same gak..
    member2 dah kurang dah..

    p/s: gamba gerrard tu, sorg2 pakai baju liverpool, muahaha..
    aku manusia...* said...
    final sem dh.. waaaa..~ gud luck exaM.. weeee..~
    AkuAyie said...
    wahh banyaknya kenangan tersimpul dlm satu kotak =D

    kalau aku ada kt dlm kotak tu, mesti aku rasa sdeh gk .. huhu
    piDa said...
    ala... xhaci..
    gamba aku ckit, gamba ammar manyak..
    ni nak marah neh!!

    =P
    NUke_Rude said...
    Remy:
    yer. happening jugak la..

    rizz:
    oh. gambar tu.. biskut je tu. saya tak smoke.

    violet:
    UO aku tak lupe la.. felo2 n pengetua uo aku lupa! haha

    Nizam:
    kecik2 berisi takpe.. gambar ko ade.. g carik.

    ammar:
    sedih3... eleh, tu pun aku saje je ltak, kang kesian lak kat ko nanti...

    aku manusia:
    yer, gudluck juga.

    akuayie:
    hmm hmm, tu la.. skejap je rasanya da nak abis blaja.

    pida:
    eleh, tu pun kira ok la aku letak gamba ko gak. hahahaha...
    amin h said...
    ko nangis ke ???
    haha

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.