Mungkin ramai yang tak sedar, kadang kala gurauan yang kita lakukan tu sikit sbyk mnyebabkan kemarahan org lain tanpa kita sedari. Walaupun kita tahu yg kita mmg saja nk buat org tu marah atau tak.. seharusnya kita meminta maaf.

Slot pantang larang kali ni nk membincangkan kelakuan yang suka 'Tolak Kepala Orang Lain', tak kira lah sama ada dalam keadaan marah, bergurau, ataupun tanpa sebb yg konkrit. Korang suka tak tolak kepala org lain? Suka? Haha.. Ni nak tanya pulak, korang suka tak kepala korang kena tolak ngan org lain? Huh? Tak suka? Haa.. tau pun tak suka.

Bagi sesetengah org, (macam aku ni), kepala mrupakan tempat yg paling tinggi pd bhgn tubuh (mmg la kan sebb kepala kat atas kan?). Entry ni aku just nk crita pasal kepala ok, kalau korg berhajat nk bergurau2 pasal kepala2 yg lain.. aku mls nk layan!

Aku cukup tak suka dgn kelakuan sesetengah org yg suke sgt tenyeh2 kepala org lain sambil bercakap "Ek el le..." or "kepala hotak ko!". Apa kau igt kau ke yg lahirkan aku? Kalau mak ayah aku tenyeh2 kepala aku ni, aku tak kesah sebb diorg mmg ada hak ke atas diri aku ni. Ni kalau setakat member2 (or boss2 ke), ape hal lak kau nak tenyeh2 kepala aku? Ko ingat kepala kau tu bagus sgt?

Bagi aku, kalu setakat nk berseloroh tepuk2 blakang ke, pukul2 bontot ke, aku leh terima lagi la... ni kalau dah tahap gurau2 tepuk2 kpala... ape kes? nak cari gado?

Kalo sapa yang ada tabiat suka tepuk kpala org lain ni, aku nasihatkan, hentikanlah. Tak semua org suka dengan tabiat tu. Kalo ade yang terasa, aku minta maaf awal2. Ni just pandangan aku.



(still mengumpul info pasal BRA)




NUke

7 Comments:

  1. tOpeQ said...
    yes 1st..hahahaa...
    Unknown said...
    http://nukerude.blogspot.com/2009/03/otak-pervert.html
    Faizal Sulaiman said...
    yes.mang aku pon cukop x suka ngan org camnih.
    Akmad Toshiro said...
    aku penah ckp kat org..hrp2 tk penah lah kat ko jgk..:D tapi kalo kita hidup dlm circle of life yg berbeza, keadaan akan tidak sama...
    Mr. BLB said...
    huh!,aku pantang sgt bila kepala ak kne tolak,ak kick kpala dorg balek!
    NM. Amalina said...
    fuhh..
    lawa pict tuh..
    ade kaitan lak tuu..
    hak3..
    farish izaryl @izreez said...
    yupp x elok tenyeh kpla ni..cm x byr fitrah plak kann:)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.