Salam.

Lewat ini cuaca agak panas pada waktu siang, dituruti dengan hujan lebat pada sebelah petang. Jadi, apa implikasi cuuca kepada aku? Senang saja, cuaca menjadikan aku semakin rajin, bertanggungjawab, dan menjadi sopan! Cis! tu semua tipu! Ketidaktentuan cuaca ni menyebabkan aku menjadi semakin MALAS, tak bertanggungjawab dan juga LAPAR! huhu.

Namun, beberapa minggu lalu, aku kerap ke ANM, untuk masuk lab bagi menyelesaikan tesis aku, dan menyaksikan aku berpanas terik dibawah mentari yang garang. Apekah kesannya? Mestilah haus dan juga mengalami sakit kepala. Haha, panas terik juga ternyata mengubah sesuatu yang sinonim dengan aku iaitu kecerahan warna kulit.


Dek kerana berpanas dalam tempoh masa yang agak lama.. maka kualiti kecerahan kulitku merudum ke tahap yang..... ntah!

Aku makin gelap!

Biasa la.. nampak macam buat kerja skit kan? Haha!


NUke

8 Comments:

  1. ~ ♣ NiZaM ♣ ~ said...
    kita saudara
    rizz said...
    hitam cket je tuh hehee.macho la kan haha
    [r][a][y] eusouff said...
    relax la bro
    bukan hitam legam pown
    wakakakaka
    violet said...
    la..bukan hitam terbakar pon..
    hehe...
    nora de lala said...
    haha. i like black.. haha.. ko itam? dusta belaka semua itu..
    wénkt said...
    @ray
    teringat entry Mak Kau Hitam.

    @nuke
    aku mmg suka itamkan kulit.. after a week, dia cerah balik..
    Costa Rica said...
    dek thanks sebb bg semangat kat abg...
    hhmmm kalau ada masa abg lalu kat ukm abg singgah...huahuahuhau salu lepak kat Borhan...tapi sekarang kat UO kekadang kat AMIN...
    sYukCurZ said...
    takot itam? pakai Fair n Lovely hahahaa

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.