Salam.

Aku ada terfikir pasal satu entry ni, tapi aku still sedang mengumpul data and opinion org ramai before aku leh publish entry tersebut. Entry apa? Ha, kena la tunggu. Yang penting it has something to do with guys. Kiranya guys' stuff la ni. Ceh, poyo je.

Ok. Enough.

Since exam aku akan habis pada 7 May, maka hari2 mendatang aku akan berisi dengan kebosanan lampau di samping penambahan selera makan tatkala duduk di rumah. Oh, mungkin impian aku untuk memilik berat badan mencecah 60kilo akan tercapai. haha. Aku dapat offer daripada someone untuk part time 3 hari untuk satu exhibition ni. Last 4 years, aku dah involved ngan exhibition yg company ni organised, cuma time tu, aku jaga booth company tu bertiga. By 2007 pulak, aku involved again dgn exhibition tu, but this time, aku kena jaga sorang2. bayangkanlah aaku time tu bru 19, and terpaksa menghadapi perbualan politik duta2 Arab n Pakistan, and dalam masa yg sama, kena mengadap Directors of some big companies yg mana masa tu, aku tatau pun dorg2 ni adalah org2 besar.

So, the question is, should i accept the offer for this year's same event? Hm, berat juga nak accept, tapi besar kemungkinan aku akan terima kot. Bila lagi dpt peluang mcm ni? Hm, maybe aku leh carik2 kerja skali? Haha..

itu bukan nama aku, hahaha...


Apa pendapat korg?



NUke

11 Comments:

  1. farish izaryl @izreez said...
    cm best je exhibation tuh hehe g laa..bkn nama u ke hahak2
    charco said...
    erm...best tu dpt peluang keje masa muda2..

    ada rezeki nnt,keje la lg.. experience dpt..income pon dpt.. tak dpt byk,sikit pon jd...

    nway..wat exam elok2..I wish you all d best k!!
    ejan said...
    pndpt aku kn... nak join jgk.. hahaha
    Nizam Zahri said...
    ejan.. aku setuju..
    AkuAyie said...
    wahh..ko jaga booth buat pe? kne bagi speech ke? aaa... kalau aku ketaq lutut dh weh.. hehe
    oyen said...
    rejeki jangan ditulak.
    gaduh jgn dicarik.(hak.motif?)

    erm. dpd ko melangut jer.
    poie yo la...
    XD
    Anonymous said...
    join.full stop.hehe. . .
    NUke_Rude said...
    rizz:
    kalo org dtg tengok mestila best.. yg menjaganya.. seksa.

    charco:
    ye, time2 skang ni la nk kumpul duit! haha. gudluck juga kpd anda.

    ejan:
    hahaha. kja mencabar ni.

    nizam:
    sama seperti di atas.

    akuayie:
    oh. mestila kna speaking n ngadap org ramai.. huhuhu..

    oyen:
    baik lah oyen!hhaha

    shaima:
    tu la, rasanya akan join kot.
    Faizal Sulaiman said...
    join jer bro.at least u'll get an xperience. do grab e opportunity. kdg2 kalu x da keje ni bushaaaaan gak doe!aku pon plan nak mengisi masa cuti ngn partime.
    afiq said...
    brengsek loe bilang gambar gue mcm dafi!!hahahha
    nora de lala said...
    mimi.. nak ikot, nak ikot. aku yakin org yang ajak ko join tu x ksh klu aku ikot.. haha... betol x? dia kan dah akrab dgn aku.. nak dpt brg free lg. haha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.