Salam.

Tadi, aku dpt call dr Ijan. Perbualan kitorg lebih kurg cenggini:

I : "Elo. Ko watpe?"
A : "Tdo. Haha.., Nape?"

I : "Nak ajak hang gi tengok wayang.. nak tak?"

A : "Kul bpe?"

I : "Satu."

A : "ok."


hasil drpd dialog tu, aku rasa korg dpt conclude byk perkara. Antaranya, aku bangun lambat, aku takde exam (lagi), dan aku masih x mandi lagi. So what? Aku masih lagi berbau wangi yer. Tak sia2 pakai deodorant. haha.

Back to main idea of this entry. Tadi, aku, ijan n umair gi Alamanda, nak tengok wayang. Cerita apa? Hm, 18SG punye cerita. Siap time nak masuk panggung tu kna tunjuk IC lagi, maybe sebb kitorg nampak sangat muda. Oh ya, kitorg tengok citer "Shinjuku Incident" lakonan Jackie Chan. Apa yg aku leh kata pasal citer ni? Hm, superb! Jalan cerita menarik and easy to understand. basically its all about pendatang haram China di negara Jepun, n howe they're involved into Kongsi Gelap. Kalo dah namanye pun kongsi gelap, mesti lah ade kes toreh2 muka, putus tgn n what so ever... Haha.

Memang maskulin ah crite nih. but mengecewakan jugak la sebab tak byk adegan fighting oleh Jackie Chan. Da tua gamaknya.

So, masa2 study aku terbuang di Alamanda. Thesis correction pun baru buat sikit2. kadang2 tu rasa mcm give up pun ada. Huhu. Aku perlukan semangat yg kuat untuk berhadapan dengan thesis ini.

Oh. Btw, aku surf la tenet n youtube malam td, terjumpa lak iklan Canon featuring Avril Lavigne. Aku teringat dulu yg dia (Avril) ni pernah bg statement yg dia takkan gunakan lagu dia untuk promo products, but things change kan? Lagi pun, dia nampak mcm commercial skit dlm iklan ni , walopun penuh dgn unsur pink.













* Gambar tu consist of large Coke, 3 movie tixs, sandwiches, and web yoyooh. Captured moment before aku update blog ni.

NUke

13 Comments:

  1. zac zirwan said...
    try tgk 'jgn tegur'
    charco said...
    hoho...tgk movie tak ajak... :P
    oyen said...
    best ea Shinjuku Incident?

    haros donlod ni.

    ngahaha! lanun sangat~
    XD
    NUke_Rude said...
    zac:
    Jgn tego?.. hoho. nti sy tgor.

    charco:
    la.. nak ajak td.. tapi tgk kamu tdo je.. takmo la ajak. haha. bole?

    oyen:
    ok la. cis.. lpas donload kasi tau sama saya aa, saya pun mahu juga.
    farish izaryl @izreez said...
    heheh da lme sgt x tgok cite cine kat wyg ngeeeeeee
    Unknown said...
    sejak bile amier mula minat citer toreh2 muka, putus tgn dll? haha.

    yes,things change. berubah kepada lebih baik adalah yang terbaik dan kita tidak termasuk dlm kump yang akn merugi+menyesal.
    AkuAyie said...
    Avril dah banyak berubah. Dia sendiri nk berubah. Huhu. Baju pon dh lain. Makin feminin lak tu. keh3..
    Avril rawks. =D

    oit..nengok movie upenyer..
    haha. xpe..drp tension buat thesis tu kan.. skali skala kne release tension gk :D Jgn ptus asa! all the best dude!
    kimisai said...
    blog gua kimisai jek..yg lg 2 tu ngarut ja...hahha..thanks gak view my blog..

    nceto know u ...
    arie said...
    ele.. nuke malu2 nak bkate bhw die amat meminati kaler pink..

    kan kan kan??

    hhaha
    N.I said...
    alah.. xpe..
    study tu nanti2 jela.
    haha

    =)
    Anonymous said...
    yeah yeah..people can change.people always change.
    just the difference is something towards the good or the bad.
    jgn smpi nyesaL. ahaks!
    nora de lala said...
    haha. mcm dalam rancangan motivasi yang bertajuk "perubahan diri".. hehe. perubahan diri dari segi perangai tu bgusla. tp klu dari buruk ke baik. tp kalau perubahan diri dari jenis yang berlainan ke jenis yang brlainan.. tu bak kata nabil "lu pikirlah sendiri".. kan mimi? haha.
    wénkt said...
    i can see yoyooh.

    hehe

    bangga skejap

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.