Salam.

Sehingga saat ini, aku masih belum menguasai sepenuhnya subjek High Energy Physics yang mana examnya akan mendatangi aku pada esok petang. Haha. Banyak peristiwa yang berlaku hari ni. And aku tak mahu amik port sangat.

Oh, kebelakangan ni banyak benda serba tak kena. Aku pun tak tahu kenapa. Yang pasti, aku rasa aku sorg je kot yg mengalami perkara tu. Huhuhu.

Satu persoalan. Korang pernah tak rasa macam nak lempang je orang lain? haha. Aku pernah. Aku memang rasa bengang dengan orang yang mengetuk pntu bilik secara berterusan, dan bila kita buka, terus menerus orang tu tanya itu ini... Annoying bukan? Sekurang2nya bagilah salam dulu, or at least ade skit greetings, panggil nama ke.. ape ke. Ni tak. Bukak2 je pintu:

"Mana romate kau?" or;
"Weh, aku nak soalan past year subjek ni... itu ini.. itu.. itu itu.."
Bukan apa, kadang2 tu kita ni tengah sebuk pikirkan or lakukan hal2 lain, dan bila situasi camni jadi, maka kita akan jd blur jap and maybe tak faham kehendak si tetamu itu. So, saranan aku kepada diri sendiri dan juga kalian, agar beri salam, or greetings terlebih dahulu ketika mengetuk pintu bilik org lain, sebelum menyatakan hajat kedatangan anda tu... Huhuhu.

Aku rasa gambar ni takde kena mengena ngan entry kali ni


by the way, baju2 nukegroup tu telah menjadi perhatian kawan2 aku yang lain dan juga lecturer. Diorang minta aku re-print kan baju2 tu sebab dorg pun nak. huhuhuhu. So, sapa2 yg nak tengok design baju yg akan direprint tu, boleh la klik kat sini.



Hmm..


NUke

9 Comments:

  1. MYRAspberry said...
    kau mmg suke letak gmbr yg xde kne mengena dgn entry..
    Faizal Sulaiman said...
    nuke--)ya..ya..amse aku dok kolej kat penang mang pernah pon. bukan rasa cam nak lempang, nak tumbuk pon ada.huhuhu..mang sangat gamp**g la org camni:-

    btw,goodluck nuke!
    farish izaryl @izreez said...
    yupp betul tu .nk msuk bilik org msti r bg salam dlu..ni men terjah je.pnh kene gak hehe sabo jelaa
    AkuAyie said...
    tuk! tuk! Assalamualaikum? (hehe..)

    aku slalu bengang kalau aku ngah sembang ngan membe ada org tetibe je interupt dan tanya memacam kt member aku.. member aku plak gi layan..
    terbantut crite aku..
    grr~
    razy san™® said...
    kalo aku..aku x minat bdk yg ske ketuk pntu bilek ak smpai nk pecah..pstu wat muke sardin je kn..then ble dh bkak pntu bkn reti nk tutup..tension2..hahaha..

    peraturan dlm bilek aku::

    kalo reti bka tu, mst la reti tutup..
    tq...
    afiq said...
    to nuke: hahaah..mmg tu la aku kat bustop tu etang td nak g exam!!
    sengal!!!!ahahaha!
    dem!!!haha
    Anonymous said...
    dah masuk episod ke 6 dah pantang larang the series ko ni...LOL

    satu season bape episod?

    hehehe
    semoga rating semakin naik dan boleh buat season 2 bro.

    interesting
    keep it up !!
    NUke_Rude said...
    haha.. ray. season 1 ni nk wat 15 episod je kot. huhuhu
    skunksenn zone said...
    best la entri ko sume myejukkan isi perut aku..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.