Salam.

Sebelum aku terlupa, encik Indera telah memberi satu award kepada aku (blog aku). Ada plak beberapa arahan...


copy image kat bawah
pastu, tulis sebarang comment pasal penghantar award neh.


Hm, Indera ni *pemalu pada pertama, tetapi seperti seekor syaitan kecil kalau kamu mengenalinya kemudian. Cinta untuk membuat kawan baru dan benci orang yang sentiasa menilai orang lain. Cinta movie; pemburu muzik, dan gila tentang merewang ke mana-mana.
-- literally translate from his blogger profile. Jgn marah bro! HAha!


--
* Shy at first but like a little devil if u know me later. love to make a new friens and hate those who are keep judging each other. movie lover,music hunter and crazy bout travelling!.
--

Last skali, send pada followers yg korang suka
  1. AkuAyie
  2. Akey87
  3. Cik Arie
  4. Myraspberry
  5. Mr.Shari
  6. Oyen
  7. Costa Rica
--

Berbalik kepada kisah aku. Hari ni, aku berjaya membangun awal berbanding 2 3 hari yang lepas. Sebagai usaha memperbetulkan smula jadual tidur. Since rambut pun makin panjang dan serabai, maka aku nekad untuk ke kedai gunting rambut bersebelahan kedai jual top-up di Seksyen 16 Bandar Baru Bangi. Haha! Aku tak tau apa nama kedai tu.

Oh, aku cuba nak upload gambar baru aku dengan gaya rambut yang menggoda itu, tapi, aku pun tak tahu kenapa keluar gambar macam kat bawah ni. Hm, kenapa ea?




NUke

9 Comments:

  1. ejan said...
    oops! ejan is too handsome.. ahakz
    charco said...
    handsome?

    sape? adakah anda memperkatakan tentang diriku?

    hehehehe
    oyen said...
    ROGER!
    nnt kuamik award ittew..

    gelilah statement last tuh!
    botak ke?
    =P
    farish izaryl @izreez said...
    hahahh kemaennn lg nakmo tayang rmbut baruu.nk tgok gakk!!:p
    AkuAyie said...
    oh trima kasih!! terharu! hoho
    kaw pon jgn luper amik award dr blog aku taw! yg follower nyer..

    weit.. sengaL tul yg last tu... ahah

    x kire xkire..nk tengok gak!! hoho..
    MYRAspberry said...
    ceyt..bkn award ni.. tag!! xsuke buat tag dah skrg.. tgk la nnt bebile aku bayar hutang tag nih ye..

    btw, jgn nak perasan sgt boleh x Mr. Z.. hahahahahaha.

    syak yang cadangkan panggil name nih kat ko..
    Faizal Sulaiman said...
    ehehehe.ko amek bulat2 yer?hahaha

    p/s aku berguling2 ketawa doe!. saving my boring day!!
    Mr. BLB said...
    hehe, thnks bro!
    sungguh terharu wei!

    :]
    Anonymous said...
    Assalamualaikum...salam kenal berblog...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.