aku still down.

aku call ibu.

ibu tanya, semuanya ok tak?

aku jawab ok. perhaps, aku tgh study ni.

aku tipu.

sampai sekarang, aku tak study apape.

sampai sekarang, aku tak wat correction thesis.

aku tipu diri sendiri.

aku kata aku bersemangat tinggi.

aku tipu.

aku still down.

disebabkan viva tempoh hari.

aku gembira bergelak ketawa dengan kawan-kawan.

aku tipu dorg dgn ketawa aku.

menunjukkan aku tak apape n viva itu perkara kecil saja.

damn!

aku target at least 3.77 utk sem ni.

now, aku sedar.

aku ada tendency untuk dpt 2.00 sahaja.

aku rasa macam nak bakar tesis aku.


NUke

12 Comments:

  1. amin h said...
    dont give up N!!!
    charco said...
    yup2..DONT EVER GIVE UP!!
    Do ur BEST in the exam...
    Anonymous said...
    come on nuke!wat keje one by one k.
    tesis ikut bab by bab.
    stdy step by step.
    u can do it!!
    farish izaryl @izreez said...
    uiks saba la nuke da wat yg tbaekk kan gud luck 4 nxt!
    Faizal Sulaiman said...
    don't give up nuke!. i know u can do it!.
    btw--)goodluck for u bro!
    cik violet said...
    sabar n bertenang yea...
    AkuAyie said...
    NUke!! Buat yg terbaek ya! Ayie doakan dr jauh!! =D
    Jgn putus asa..
    sya_zachery said...
    Jangan putus asa okek..u can do it..
    n_nana said...
    kekadang aku ponk rsa down...
    tsis mcm hANJING!
    lbh baek buat viva lpas exam...
    lgi baek kot...
    x yah fkir wk2 exm...
    tpi everything happens 4 a reason...so,keep it up!!! 3.77,3.77,3.77...
    arie said...
    rase down time nak abis blaja ni bes gak..gheh

    kire ko ok la tuh..
    aku ni..da tau result viva b4 exam lagik..klu dpt best xpe.. ni cam hampeh..

    uwaa.. x mo ingat psl viva..
    ia akn membuat daku jtuh gedebuk..huk3
    NUke_Rude said...
    aku cuba.
    cuba untuk bersemangat semula.
    terima kasih kawan2.
    amin h said...
    hahaha..ak cuba2 ye...g dgr lagu coba faizal tahir *xde kaitan*

    hehehe

    ok lah tu N....dah jgn down2 dah...nanti si dia pon x hepi tgk ko mcm tuh..hehe..

    by the way..tgh2 down pon rajin update blog hahaha!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.