Salam.

Hm, malam tadi, aku bercita2 lah nak menyiapkan sepenuhnya tesis aku tu.. tapi lain lak jadinya, aku kuar makan, lepak2 kat bilik, n sentuh skit je tesis tu. Haha. Oh ya, aku dapati entry Spender Selesa yang lalu sangat mendapat sambutan. Ternyata tajuk spender adalah tajuk yang bagus. Haha. Enough spender!

korang perasan tak yang lately, penulisan aku dlm blog ni agak skema? Skema kah aku? Cis. Ni la akibat menaip tesis 24/7. Bahasa pn jadi poyo2 n baku jer. ntah pape la aku ni. So, kalo korg rs blog ni mcm jd skema jap.. bersabarlah.. nanti2 aku alter balik style nukilan aku sprti dulu2 ok.

Oh ya, nak bercakap pasal cinta. Honestly, aku ni bukan la tau menahu sgt psl2 cinta ni. Nak2 lak kalo suruh cerita pasal cinta dalam blog ni. Aku admit yang aku ni jenis perlakuan-tak-romantik. So, aku kesah ape kan? Kak Kiah kampung sebelah pun tak amik tahu pasal aku ni kan? Haha.

Ramai org (basically kwn2) desak aku suh crita psal lover aku kat dlm blog ni. Eiysh! Takde keja lah aku nak letak kesah2 cinta aku kat dlm blog ni. Sorry ah bro.. sis... bukannya kedekut ke hape.. cuma tak ready lg kot.. or maybe, aku tak suka kot!

but then, ada jugak member2 aku yg berkata: "tak payah laa letak2 pasal awek kat blog ko tu.. aku rs org lain bukannya nak baca sgt pun psl awek ko tu!"

hm.. betulkah?






Btw, final draft thesis aku untuk viva ni dah di-approved oleh my supevezor.. skarang, masa untuk rilex, sambil mencr info pasal Bra pulak! hahaha.


NUke

5 Comments:

  1. farish izaryl @izreez said...
    mwahaha nuke..x saba nk bce n3 sal bra lak wakakaka..btw da ready t cte la sal lover tuh ahah larik
    dr itu! said...
    chaiyok!...sama la kita... gud2...

    cari cerita pasal victoria secret~~ umph!!
    Anonymous said...
    bra??
    ape betul ape yg ku lihat?
    hiks~

    wah
    satu topik yg menarik.
    akan ditunggu penerbitannya.

    inform me bile ia diterbitkan.
    ghee~

    mana cinta??
    cuba tengok di atas..
    hee~
    faizah said...
    haha!

    ak tunggu entry ko pasal 2 =P
    amin h said...
    nuke...i know ur love story!!!!!!!!

    :p
    :p
    :p

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.