Salam.

Aku sangat emosi minggu ni. Permulaan hari Isnin yang tidak begitu baik kerana aku tak tahu ada kelas taklimat viva jam 0830 pg tadi. Dan aku juga mengalami tekanan akibat ketidak-siap-an lagi Bab 4 dan Bab 5 tesis aku. Kena submit final draft pada 13 April 2009. Aku juga menjadi tak tentu arah dan mengambil keputusan untuk tak ke kuliah akhir subjek fotografi untuk ke Sains Nuklear.

Tak cukup dengan itu, aku juga mendapati aku di tag oleh Mira yang mana tag itu ada kena mengena dengan 6th folder dan 6th picture dalam folder tu. Maka, untuk menjaga keaslian gambar yang diperlukan itu, aku mengedit terlebih dahulu sebelum memaparkannya di sini.


Korang rasa la kan, berapa banyak huruf T ada dalam entry kali ni?








33 huruf! (aku rasa la!)


NUke

14 Comments:

  1. nora de lala said...
    mimi, aku kira ada 33. haha.. termasuk double t kat gambar. haha

    jom kira stiap huruf dari a to z ada baper. haha.. MARI MENGIRA BERSAMA AMIER..

    yoo.. MERAK!!
    aku manusia...* said...
    31 kot..
    nora de lala said...
    haha
    slps dikira gna mic word. aku kira 35 kat ayat. 3 kat gambar
    total 38
    NUke_Rude said...
    setelah aku kira, tak masuk tajuk entry dan gambar, maka ada 38 huruf T. huhu
    ~ ♣ NiZaM ♣ ~ said...
    de lala ni kusyuk tol menigra huruf T..
    Tapi amier apa nya relation T ngn Tag ko? hahaha..
    NUke_Rude said...
    epong:

    T adalah
    Tekanan.
    Tak Tentu arah
    Tag

    dan macam2 yang Tak besT.
    LimeLoLLipop said...
    aku kira mula2 dapat 36..
    malas nak kire dah.. huhu
    tOpeQ said...
    t= topeq
    tOpeQ said...
    mimi??? name manje ko ke mier..hahaha
    NUke_Rude said...
    hahaha.. mimi tu si nora de lala tu je yg gatal2 alter. pepandai je si nora tu!

    ni sudah memalukan aku nih! haha
    rizz said...
    hahahha gegeh ni kira urup t haha
    wénkt said...
    38
    D: it is written.
    [r][a][y] eusouff said...
    T ??

    Tak Tau
    Mr.shari said...
    T?
    s(T)ress utk cri T tu
    hehe

    :]

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.