Salam.

Maka berakhirlah sudah pembentangan hasil kajian thesis aku. Memang mencabar bagi aku untuk menjawab segala pertanyaan yang diajukan oleh pemeriksa aku dan juga pensyarah2 yang lain. Takpe, aku ingat kalian semua sampai bila2. Haha... Bukan berdendam okay! Saja je buat ekspresi macam tu. Anyway, aku rasa sedikit lega selepas pembentangan hasil tu tadi. Poor Ferdi and Nora sebab diorg di-schedule-kan untuk membentang pada esok pagi. Sepatutnya petang tadi turn diorg... Takpa2, ada hikmah disebalik kejadian...

Oh ya, semalam; April 01, 2009. Lesen memandu aku tamat tempoh. Haha, dan aku masih tak me-renew lesen. Sebab nya? Ingatkan nak renew hari ni, since ada presentation, maka tak dapat la nak renew lesen. Esok atau lusa je lah aku renew. Lagipun duit biasiswa IBAY (IBu AYah) tak masuk lagi. Maka bersabarlah ya.


Enough.

Kembali kepada beberapa perkara yang aku tak sempat nak ceritakan di sini. Kembali ke 31 Mac, yang mana aku ada dinner kolej, dan tadi, Mira baca blog aku and kata nak tengok gambar2 dinner. To Mira, aku tak banyak sangat amik gambar malam dinner tu, nanti aku amik gamba2 dr kwn2 aku, pastu aku ltak kat sini ok.. Insyaallah...

Then, My 1st ever blog-award given by Mr. Shari (as mention in previous entry).. ni lah dia. And supposed ly aku kena bagi award ni kat 7 org yang lain. Sapa nak, bgtau aku ok. Ahaha.


award from Mr Shari.

Then, back to today. Aku rasa presentation aku masih teruk, walaupun kebanyakan rakan mengatakan yang presentation aku bagus. Jujur aku katakan, aku sangat gugup waktu presentation tadi. Terima kasih kawan2 atas dorongan dan sokongan yang diberikan; juga ucapan2 'good luck' yang kalian berikan. Tapi, aku lebih menyalahkan diri sendiri sebab tak bersedia sepenuhnya dan melakukan latihan dgn secukupnya.

Yes! maybe my presentation is good, but still...not my best.



Malam ni boleh lah main futsal! Yay!



NUke

5 Comments:

  1. dr itu! said...
    woh...dah viva ke...beshnyerr
    farish izaryl @izreez said...
    hehe xdpt tgok besday die ble kt lesen tu hikss
    NUke_Rude said...
    to alhaqimi:
    blum viva lagi, just pembentangan hasil. my viva during study wk. huhu.


    rizz:
    haha.. cuba lagi ya!
    Mr. BLB said...
    chayo-chayo bro!

    ahah

    :]
    wénkt said...
    mmg gugup kalau presentation.
    dah byk kali kene jemput ceramah pun,
    still gugup sbb crowd berlainan.

    last time paling teruk, masa forum agende melayu. sucks!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.