Salam.

sedang-sedang aku view gambar2 yang ada dalam folder 'My Picture', aku terperasan akan style rambut aku yang berubah dari semasa ke semasa. Jujur aku katakan yang aku sangat mementingkan gaya rambut kalau nak ke mana2 event, or even nak ke kafe. Haha! Pada aku, rambut itu penting! Huhu...

So, kat sini aku compile kan beberapa gambar yang aku crop; menunjukkan style rambut aku yang berubah2 tu, since aku Darjah 2, sampai la aku dah masuk UKM.


Pada aku, aku suka style rambut aku waktu aku kat Matrikulasi Melaka (2005), ala2 poyo jer bila dikenang2 semula, tapi, itu lah aku. Mmg poyo pun. Apape pun, aku merasakan yang aku semakin banyak kehilangan rambut. Mungkin ini satu indicator yang cuba memberitahu aku bahawa aku akan botak suatu ketika nanti. Oh ya, teringin juga nak membotakkan kepala suatu hari nanti.. Apakah rupa aku tatkala aku botak nanti? Oh, masih tak terbayang lagi~



Aku nyer tagline waktu skolah dlu.. (mungkin sampai skarang!):
"My Hair Is My Beauty"

Bila dikenang2, apa saja lah yang penting sangat tang rambut tu kan?




NUke

7 Comments:

  1. farish izaryl @izreez said...
    yupp style rmbut tuh pnting hehe dlu rizz wat bese je skng kna treatment segala cozz rmbut da kureng hehehh
    Unknown said...
    aku plak langsung x jaga rambut.
    lps kna bebel rambut selekeh + pjg bru aku terhegeh2 nk g gunting.
    hehe.
    MYRAspberry said...
    anda telah di tag wahai en rambut...
    sila ke blog saya
    nora de lala said...
    haha. botak lah plak . botaklah..
    oyen said...
    yang paling best 1996 tuh la...
    ngahahah!
    goku.
    XD
    Anonymous said...
    which reminds me ur 3min speech masa speech comm.haha..like the 96's style.huhu..
    wénkt said...
    i vote rambut 1996 tu

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.