Silence.



video


NUke

8 Comments:

  1. ayie said...
    i cn't believe i watched it from beginning till end. and then it got me, "silence" DUH. patotla. haha

    but i know what it was all about.

    Ko...ada bakat jadi director filem weh. ekspresi ko mmg tepat melambangkn mood dan situasi. jgn sia2kn bakat ko tu k. Sila jadi seorang vlogger youtube skrg juge. HAHAHAHA...

    aku pasti ramai akn subscribe ko
    ismael zaharee said...
    nak keefsi sikt.. ada cawan air atas meja tuh.,. hohoho...

    silence is the best answer..
    ! ♫♪ al!ce ♪♫ ! said...
    hahha
    terror btol tarik blogger tgok vdeo tuh
    NUke_Rude said...
    ayie:
    terima kasih. erk! youtube? belum sampai ke tahap tu lagi kot. saya ni blogger kecil2an cuma.. huhu

    ismael:
    ya Allah. dalam banyak2 benda, cawan KFC tu jugak yg ko prasan... haih~

    alice:
    :D xde la terer mana pun. experimental saja.
    ismael zaharee said...
    incin nuke:
    muke ko jatuh dalam kategori hensem la kan... Tp kehenseman ko tuh x mampu menafikan kesedapan air tu dari menarik lirikan mata aku untuk menatap dia... wahaha...
    AkU said...
    ayooo..aku ingat kan ade la kezutan pe2 ke..ko ni la..
    HanaKimi said...
    Agak2 pe lah si nuke ni nak cakap sampai tak terucap.
    *Wondering*
    si kurus said...
    ni nk nayang muka je ni. ahaha mls nk tgk smpi abes:P

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.