Dia selalu ada
Tika diriku sedih dan sendiri
Tak mengira masa
Hidupnya lebih untuk diriku

Dia selalu ada
Bila aku membenci
Menukar segala amarah
Menjadi tawa yang tertangis

Ke mana kau sayang?
Ke mana kau menghilang?
Haruskah aku ditinggalkan sendiri?
Kau mengejar mimpi yang pasti

Mungkinkah kamu akan kembali
Kepada daku yang kini tiada

Kepada daku yang telah pergi

Untuk selama-lamanya.

(Dan ketahuilah sayang)
(Bahwa cintaku hanya untukmu)

Dan bila kau merindui
Gerimis senja kan memelukmu



Mana tau sehari dua ni aku pergi dulu.

NUke

5 Comments:

  1. charco said...
    hurmmm....
    AkU said...
    alololo...Sweet nye..^^
    ko nak g mne??
    Unknown said...
    dia selalu ada tapi tidak ada dimana walau dimana kau berada izinkan aku merinduimu
    hahaha...
    Faizal Sulaiman said...
    errkk

    speechless..
    sYukCurz said...
    jgn ckp cm2..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.