Ini dialog petang tadi:-

Adik: Bamey! Boleh tolong buatkan carta organisasi tak?

Aku: Hah? Carta organisasi? Ko buat la sendiri.

Adik: Tak reti.

Aku: Mengada-ngada. Sapa yang suruh ko buat?

Adik: Ala, dah memang kena buat. Kan orang setiausaha kelab.

Aku: Padan muka.

Tapi, dah namanya adik... ku tolongkan juga. Gila ke apa, sapa tak sayang adik beb? Adik je kadang2 tak sayang abang. Wuhuu~. Yang buat aku lagi panas tu bukan ape, dia mintak tlg, tapi satu kertas pun tak dibelinya lagi. Terus la aku merajinkan diri drive ke pasaraya Bintang yang tak seberapa itu bersama2nya.

Total kertas2 n manila card = RM9.80. Aku bayar, resit aku bagi kat dia. Suruh dia gi claim kat kelab.

Dari kul 7.30 mlm tadi, aku ngan dia beria-ia lah mengerjakan carta organisasi tu. Adjust sana sikit, adjust sini skit. Last2 siap jugak la. Cuma tak bubuh gamba lagi je, sebab dia tak gi kutip gamba2 AJK lagi.

Lantak ko la.


Layan gak wat art project ni sebenarnya. Heh!

NUke

4 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    hehehe..baik bamey neh!

    bamey tolong tanda report students aku yg melambak boleh?hohoho
    ismael zaharee said...
    axcelly, kreatif jugk tangn ko noe yek nuke rude.. huhuhu
    p/s: ko da approve aku kt fb ke blom?
    iyllienaz said...
    haha..gile rajin ko..syg adik konon..haha
    AkU said...
    aku xsayang adik aku..adik aku pown xsayang aku..sebab..aku xdak adik..hehhe..

    seni gak ko ni..bgos2..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.