Entry ke 100 untuk tahun ni.

Anyway, kebanyakan kawan2 aku dan juga kenalan blogger dah memiliki akaun Twitter. Sapa je yang tak tahu twitter kan? Anyway, mula2 aku tahu pasal twitter ni.. macam excited jugak. Tapi bila mengenangkan diri yang tak berapa nk 'sihat' ni.. aku takde lah keen sangat nk create akaun twitter.

Sebab apa?

Aku ni cuma pekerja biasa yg bekerja dari jam 9pg hingga 5.30ptg. Bukanlah artis yg boleh menyanyi, menari, dan berlakon. Artis yang lukis2 kat CM pun bukan. Tapi aku adalah ambil subjek seni dlu.

Mengenangkan perkara itu, aku barangkali tak perlu meng-create akaun twitter yg fungsinya (bagi aku la) untuk mengupdate status cuma. lagipun kawan2 aku pun takdela ramai sangat. Peminat? Takde satu pun.

Lagipun, aku tak mahu buat akaun twitter sebab aku rasa aku ada tendency utk buat status2 macam ni:-

Tadi pergi berak. banyak tahi keluar (15 minutes ago)

Nak makan nasi atau piza? (20 minutes ago)

Wah! ada orang komen kat blog!! Hebat! (21 minutes ago)

Korek hidung juga nikmat! (22 minutes ago)

@(your name here) hey! I saw you in my blog! (1 hour 33 minutes ago)




So, buat masa skang ni aku rasa tak perlu kot utk aku ada twitter.

NUke

4 Comments:

  1. AeMcSketch said...
    haha..klaka la ko ni
    charco said...
    hehehe...

    mcm2 la ko ni NUke! aku pon takde acc twitter.. cm malas nk handle byk2 acc ni.. nway, kalo rasa bz or mayb ada tendency utk letak bnde2 mengarut kt status tu, better tak yah ada kot :D

    mode: berusaha menghabiskn report thesis
    Faizal Sulaiman said...
    hehe..aku ada la weh.tp cam kadg2 je update;)
    AkU said...
    nuke..ko nye so called status update an..waaa..mengancam jiwa raga...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.