Ade yang tak tahu bahawa aku ni seorang yang sangat pemarah. Dulu. Dulu. Itu semua cerita dulu-dulu. Bila dah dewasa ni, dah boleh control la. 2 tahun kebelakangan ni, aku jarang marah. Okay la. To be exact, since aku kenal J and bila dah bekerja, aku dah jarang marah.

One of my classmate time form 5 dlu pernah cakap kat aku:-

"Kalau nak tahu kau bad mood or tak, kena tengok telinga kau dulu. Kalau telinga kau merah, maknanya kau bad mood. Kalau buat lawak ke ape, sure kena marah nanti."


Mungkin itu adalah satu kenyataan benar.

Haha.


NUke

9 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    woaaa..

    samalah aku panas baran dulu. tp dah berubah since makin tua.huhu

    camne offer ku?ok ke?
    Mel said...
    i agree... ur ears tells your mood. and your the redness of your eyes too.

    scaryyy!
    iyllienaz said...
    tgok muke ko pon dah tau ko mmg pemarah plus garang..
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    hahah. aku ni garang. haha. hm, pasal offer ko tu.. mcm susah skit kot, sebab 2x sminggu kan? takut x ter-komitmen je.

    liz:
    oh? really? ngeee....

    iyllie:
    eleh. dlu2 je aku garang. skang aku da baik. haha.
    AeMcSketch said...
    aku stuju ngn iyllienaz.
    Rina said...
    Yes Amier, I also noticed your ears and eyes...if it's red...then i know that you angry......
    Unknown said...
    hoho :P
    AkU said...
    J..hohohoho..

    aku nengok kening ko..hmm..sah ko ni baran..xpe bro..welcome to the club..
    NUke_Rude said...
    ayie:
    eleh. tag team plak dia..

    rina:
    ye ke? apsal i xleh nk tgk tlinga i sendri ya? haha..

    sikurus:
    heheh :P

    aku:
    weyh.. kening aku xde kna mngena ngan panas baran ni. kening aku tu ... unique~ hahaha..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.