Damn!

Setelah hampir 2 bulan stengah bilik dibiarkan berhabuk, hari Ahad lepas aku dah kemas2 bilik. Lap habuk. Sapu lantai. Mop lantai siap guna gel mandian Palmolive. Tu pun sebab tak jumpa sabun lantai... entah mana la ibu letak.

Alih2 baru la tersedar yang aku terlupa buat sesuatu.

Lupa lak nk buang sesawang kat bucu siling tu. Cis.


Kalau tak buang, makin byk lak habuk2 melekat. Tapi kat situ ada labah2, tak sampai hati nk halau dia.

NUke

6 Comments:

  1. farhana said...
    hahaha...buang sawang tu is da 1st step kalo nak bersihkan bilik..
    xbuang, mmng penat je nanti...
    ayie said...
    apa kata ko bela je labah2 tu.. haha
    ayie said...
    haha..berkawan la kau ngn labah-labah tu... haha
    NUke_Rude said...
    farhana:
    tu la pasal.. da nampak da mula2. pastu sibuk g carik pnyapu lidi.. trus lupa.

    ayie:
    baru aku sdar.. slama ni kalo aku salin baju suma.. ade labah2 memerhatikan aku.. oh!

    ayie2:
    camne nk bela.. aku da cuba pujuk dia suruh turun dr siling.. tapi dia buat muka eksyen saja.
    charco said...
    tahniah sbb berjaya mmbersihkn blk tu :P

    takpe, nnt lpas sawang tu takde, labah2 tu wat sarang die kt luar plak :D
    Wawa said...
    ahaha.. x smpai hati or takut, hihi. sbb kalo i.. sbb takot dia lompat masok baju T_T hehehe...

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.