Heh!

Sapa kata kat Malaysia ni takde robot?



Ya! Aku lah org pertama yg bergambar dgn 'robot' ni.


NUke

5 Comments:

  1. charco said...
    aik! robot tu robot betul ke org yg pakai costume robot? hehehe... :D

    nway, kalo Msia ada robot,best jgak la.. Teringin nk tgk robot jual air tebu, mcm menarik..
    farhana said...
    mcm org pakai costume robot je hehe
    kat mana tu?
    FaizalSulaiman said...
    hehehe..orang-robot tu comel.hihi
    AkU said...
    mcam fake je robot tuh..
    NUke_Rude said...
    memang ade org pun dlm tu. pakai kostum je. hehe

    hm, robot jual air tebu pun mcm best gak.. hmm hmm

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.