Tinggal berdua saja di rumah. Dengan ibu. Yang lain mana pergi? Merata-rata. Ada kat kampung, ada yang gi kursus, ada yang dah balik ke skolah asrama.


Bayangkan camne la nanti kalau semua anak-anak ibu dah merantau jauh. Tinggal la ibu n ayah berdua kat rumah.

Anyway, since duk berdua je, makan malam pun simple. Ibu masak gulai labu, ada ikan goreng, dengan telur-teluran.

Ibu: Makanlah nak. Tu ada telur kicap tu. Habiskan lah...

Aku: Ala, amik je la sikit ni. Banyak ni.

Ibu: Habiskan je lah. Ibu dah ade telur asin ni. Gulai labu lagi...

Aku: Eleh. Orang pun ada telur.





Jangan nak lucah ya.

NUke

8 Comments:

  1. AkU said...
    Weng...Weng..aku dah pikir lain..Astagfirullah..~~
    zixol said...
    aku pon ade
    ashraf said...
    heh heh

    aku pon selalu tgal ber2 ngn mak aku. kalau dah berdua selalu nya call pizza je.

    malas nak mengotor dapur :P
    NUke_Rude said...
    aku:
    haha. fikiran kotor...

    azizol:
    yeah! ko pun ada? sama geng la kita!

    asna ashraff:
    haha. kalo tiap2 hari nk oder pizza maunye rabak poket aku ni nti. huhuhu...
    Ren said...
    Alaaamak i miss malaysia already...sini susah nak cari makanan HALAL la bro... dah 2 hari tak makan nasik... huhuhu

    Kalo dapat nasik ngan gulai labu kan best!
    ismael zaharee said...
    telor tu x leh goreng la nuke... tu telor ber****... hik hik hik..
    Faizal Sulaiman said...
    hahahahhahaha..thats all i can say bro;p
    Mel said...
    Awwww cho chweeeeeeet.. :P (my fav line)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.