Salam.

Dah beberapa hari aku tak update blog.

Hujung minggu lalu, aku berkesempatan untuk pulang ke rumah dan berjumpa dengan kebanyakan ahli keluarga. Sabtu lepas, tolong Along di ofisnya dari pagi sampai petang. Then, balik rumah and temankan Ibu and lil sis beli barang dapur.

Ahad, ikut bro n sis tolong parents niaga di Shah Alam.

Eventhough aku hanya balik untuk 2 hari, tapi aku rasa masa berjalan dengan sangat lambat dan terasa panjang.

Entry kali ni mungkin dipengaruhi emosi yang baru2 nak baik daripada kegagalan-kawalan. So, tajuk yang aku rasa sesuai - Putus Asa.

Hujan. Aku suka hujan!


Acapkali aku mengatakan pada diri sendiri bahawa aku ni bukan jns org yang cepat putus asa, tapi entah. Kadang2 tu aku rasa macam malas! Malas ape ntah! Lantak la.

Dan seringkali juga bilakita baru nk menikmati segala hasil daripada penat lelah, datang pula si dia yang menceduk keuntungan daripada hasil goyang kakinya. Mendakwa hasil itu adalah dari usahanya, dan juga miliknya.

Kenapa ah?






Aku yang menghampiri tebing putus asa:

NUke

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    aku pung...tgh cuba utk menarik diri dri jatuh tersembam ke tanah ni..
    kuatkan semangat!!
    Gurindam Jiwa said...
    This comment has been removed by the author.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.