Salam.

Sedar tak sedar, dah pertengahan Mac 2009. Maka, tekanan akibat tesis juga makin terasa. Chapter 4 aku tak habis taip lagi ni. Dengan analisis sampel yang masih on the way. Aku rasa aku dah banyak delay beberapa perkara termasuk assignments. Hujung minggu ni yang konon2nya bercadang nak balik akan aku ketepikan kerana timbunan tugasan yang perlu dihantar. Oh ya, semester n imerupakan semester ke 6 aku di UKM (tak termasuk short sem) dan aku tak sabar nak tamat pengajian prasiswazah. Huhu, sedikit pening menghadap butir2 tulisan dalam buku2 yang tebal tu. Huhu.

Oh ya, dengan lambakan assignment yang perlu segera disiapkan ni, terfikir pula aku :Bila nak mula buat revision untuk final semester exam? Hah! Ada 1 bulan lebih je lagi before first paper exam aku mula. My 1st paper is on April 28. last paper will be on May 7. Viva? Not sure, some says that will be held in the middle of April, just few days before the exam week. Surely, i am totally not ready for that.

Ya Allah... banyak main2 rupanya aku ni!!

Study2. Itu je harapan aku yang salu bersinar tatkala pagi hari. Masuk je tengah hari.. terus malas nak study! Cis! tak gna btul!

Jadi, aku berpendapat bahawa ulangkaji untuk peperiksaan akhir semester harus lah bermula... Bila?

SEKARANG!




NUke

2 Comments:

  1. tOpeQ said...
    dh nk exam dh?? pe lg.. kene tgk muvie ni.. xtvt kemestian setiap kali nk exam..haha
    NUke_Rude said...
    hahaha.. a ah.. wajib tu

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.