Caution! May cause PUKE.

Bertemu lagi dalam slot pantang larang. Edisi ketiga. Kali ini aku nak membincangkan, berkongsi, dan menceritakan pengalaman menggunakan tandas di asrama. Hah, kepada siapa yang tidak mempunyai pengalaman duduk di asrama, anda memang rugi. Rugi rugi rugi.

Secara definisi:
Ceplup! adalah bunyik yang sopan kepada kejatuhan najis (tahi) manusia dari lubang dubur ke dalam takungan air di dalam mangkuk tandas.

Jadi aku dapat merasakan bahawa anda semua pasti sudah mengetahui topik perbincangan kita pada hari ni. Ya, tak lain dan tak bukan, etika ketika membuang air besar. Acapkali aku duduk di mangkuk tandas di tandas asrama dan terdengar akan jiran sebelah tandas melepaskan butir2 tahi nya. Ketahuilah anda bahawa bunyi2 yang dilemparkan itu adalah tidak sopan dan mengundang kepada caci maki. Nak lagi best? Bunyik cirit birit yang tak terbendung lagi. Baunya? Peergh.. seperti lavender layu di tasik hempedu~...

Aku menyarankan agar si pengguna yang suka membiarkan insan lain mendengar bunyi butiran tahi yang jatuh itu agar membuka sedikit air dan melalukannya ke dalam mangkuk jamban. At least bunyi taik yang jatuh tu tak la begitu ketara dan kedengaran lebih sopan. Aku sangat pantang dengan orang yang suka membiarkan org lain mendengar bunyik2 ciritan tahi mereka. Apa kau ingat sedap sgt ke alunan muzik tu? boleh dibuat ringtone? Ah!

Aku cuba letakkan gambar bunyi tahi, ternyata bunyi adalah sejenis gelombang yang tak mudah dilihat. Maka, utk tak mengecewakan pembaca, aku uploadkan juga gambar di bawah.


tidak suci untuk tatapan umum


Semoga yang baik dijadikan teladan. Yang buruk tu, jangan sekali diikuti ya.



NUke

13 Comments:

  1. ejan said...
    kalo yg ske kentot bpnjgn 2.. xpe ke??hahaha
    RIZAL said...
    euu.. jijik la..
    Alexandria said...
    huhu..tak pernah terpikir pon..emm..camne ko wat layout ko nie ek?aku wat tak jadi pon..
    [r][a][y] eusouff said...
    ini sudah mendatangkan NAUSEA
    LOL

    telinga spiderman kan sensitif...sbb tu boleh dengar dan jelaskan bunyi jatuhnya...LOL
    nora de lala said...
    haha. emm kdg2 besh gak dgr irama itu. yela kdg2 busan gak kan kalu berada dalam situasi yg serupa. wakaka..
    Chipmunks said...
    hahaha kelakar laa...betol3 aku rasa ni normal pada sume org jg kadang2....
    SizuKa said...
    haha..geli geleman ketika ku membaca entry itu. geli. haha..speechless..
    hanya dapat ku kata..


    *jagalah kebersihan anda*
    Muhammad said...
    hoola nuke
    nice ya page kamu
    :O

    salam singgah dari me
    LimeLoLLipop said...
    muahahahaha...bapak keji ok ayat ceplup tu....
    aPish said...
    ugh!
    sakit perot..
    nk berak!

    ceplup!
    jgn mrh ha..
    Alexandria said...
    tak boleh pon..aku dah follow dah..tak jadi..ade tulisan merah tue..camne nk wat..:(
    Mr.shari said...
    ahaha,lawak la!

    majula sukan utk negara!

    haha~
    Dough said...
    Ngehehe,
    ayat lavender layu di tasik hempedu 2 yg x leh blah skali..
    hahaha

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.