Salam.

Cuma mahu bercerita tentang kelakuan segelintir manusia yang suka melihat kejatuhan orang lain. Selain aku, korang pun mesti pernah merasa atau mengalami situasi ini kan? Kenapa ah? Kenapa mesti ada orang yang suka menjatuhkan orang lain? Atau; Kenapa kita pun suka jatuhkan orang lain ah?

Mac 2009 bermula garang bagi ku. Permainan emosi berlarutan dan berlanjutan susulan dari kes Motor yang tak boleh start pada penghujung Februari, perubahan analisis untuk thesis, dan juga undangan perasaan putus asa terhadap segala usaha.

Aku semakin lemah barangkali...

Oh, Atau mereka yang semakin kuat?

Kelambakan assignment yang perlu disiapkan, dan aku pun sedikit tak tahu bagaimana cara untuk mengendalikan semua itu. Oh ya, perkara runsingan dalam kepala ini berlaku sejak 2 minggu ini. Kenapa ya?

keruntuhan kawalan emosi makin menguasai diri. Aku kelihatan murung dalam cermin. Senyuman menampakkan diri seperti BADUT! Wah!

Korang mesti tak faham apa yang aku tulis kat blog ni kan? ha, tu la, sapa suruh baca. Huhu.

Btw, malam tadi main futsal. Sangat seronok setelah lama tak main dengan kawan2 kolej. Satu penyegaran untuk tubuh badan ini. Dah lama rasanya tak berpeluh2 sakan.

Bila lah mahu tamat pengajian ni? Aku sudah mahu muntah lah!
















NUke

5 Comments:

  1. Anonymous said...
    This comment has been removed by the author.
    Costa Rica said...
    hahah...bahasa lu bro sungguh puitis laa...teruja plak wa baca...neway dont give up..
    Unknown said...
    memang senyuman ko menampakkan diri seperti BADUT sial. HAHAHA!!!!!
    (gua sedang gelak beramai2 kat depan lap top member gua sambil menatap blog perempuan.oppss!)[macho siot ayat aku coz aku kan macho]
    Unknown said...
    Astaghfirullah....
    x baik ko "shityou" cakap camtu kat Amier. Dengan ini beta mengarahkan "shityou" memohon maaf.
    Jadikan penghujung detik-detik prasiswazah ini sebagai happy ending untuk kita together-gether.
    nora de lala said...
    yeah... betol2.. aku nak kwn ngn beta @ zerkindn dia n dia n dia jer. nanak geng ngn shityou.. shityou, nak shot you.. haha. no hard feeling ekk.. idup nuclear..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.