Salam.

Ni kali ke 4. dah 3 kali aku padam benda2 yang aku taip untuk entry kali ni.

Nak cerita tentang satu situasi. Bagaimana nak 'mengajar' orang yang suka buat cerita palsu demi mendapatkan perhatian ramai? Bukan bertujuan nak membenci siapa2, cuma kadangkala aku berdepan dengan situasi ni. jadi, bila benda macam ni terjadi, maka aku akan sakit hati. Bila aku sakit hati, maka aku cepat marah.

Kesannya, bila aku marah, aku tak tentu arah! huhu.

Patut kah kita berkawan dengan orang yang macam ni? patut ke? kalau korang la kan... patut ke korang berbaik2 lagi dengan orang macam ni? Or korang leh wat bodow je..? Honestly, aku memang takleh wat bodo je ngan orang macam ni. terasa macam nak je aku caci maki dia and last skali cakap kat depan2 muka dia.."In YOUR FACE!!!" yang mana aku pun tak tahu apa maknanya. haha.


Mungkin kita patut ignore orang macam ni.

Ni saja kot. Akan datang aku nak crita psl benda lain lak.


btw, lately asyik hujan. perubahan monsoon agaknya. Kenapa orang suka kaitkan hujan dengan something that we call 'PAIN' ah? Ke aku sorang je yang berpendapat macamtu?


NUke

6 Comments:

  1. tOpeQ said...
    no pain no gain...
    NUke_Rude said...
    tahniah! dah 2 kali berturut2 jadi org 1st komen! haha.
    idazafri kamil said...
    org mcm tu harus di musnahkan.
    tak patut ada dlm muka bumi ni.
    (emo gak sbb baru je alami situasi ni)
    Mr. BLB said...
    pain is hurt!,ehehe..bgi ak bro..klo owg cmni..bgi nasehat je,klo x dgar gak,bgi je punch n kick skali,great idea x?ahah
    jules said...
    IN YOUR FACE. lawak lah kau.
    xpelah. at least die xkecik ati sgt..

    p/s : aku kaitkan hujan dengan kesedihan.
    NUke_Rude said...
    idazafri:
    hmm hmm.. takpe2.. bersama2 la kita mengharunginya.

    mr shari:
    great idea bro!

    juliet:
    hehe. kan aku da kata, aku tatau maknanya. Haha. oh ye, hujan dikaitkan dgn kesedihan. rite!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.