Salam.

sedar tak sedar aku dah dekat 3 tahun kat UKM. Tadi agak busy dengan pnghasilan abstrak utk tesis dan pembentangan hasil next week. So, semalam mmg aku tak dapat curi masa untuk update blog, plus mmg tandus idea.

Tadi, jam 10.15 pg, aku ke kaunter pejabat fizik gunaan. Tujuan? mengambil Kad Masuk Jadual Peperiksaan (KMJP) atau bhs senangnya slip exam. Masuk kali ni, dah 6 kali aku amik slip tu yang mana kalau tak ada slip tu, maka tak boleh la nak masuk hall exam nanti.


Quite serabut tadi, ditambah pula dengan design baju yang still need alteration. Aku rindu rumah. Tapi, macam tak boleh nak balik jugak minggu ni since next monday ada presentation. Hm. tunggu dah settle mana2 yg patut la baru aku leh balik.

Oh ya, assignments makin bertambah. Dan tekanan juga makin meningkat.

Time aku amik slip exam tadi, aku macam tak caya. Insyaallah, it could be my last slip exam kat UKM ni sebagai seorg student 1st degree. Satu feeling yang best gak sebenarnye. Apa yang aku harapkan ialah aku berjaya men-study-kan diri untuk my final semester exam. Pergh! rasa macam banyak main je semester ni and uite not ready for exam eventhough exam final akan berlangsung sebulan sahaja lagi! Apa la nak jadi dgn aku ni?


Hm, skarang ni aku still bz ngan abstrak and later will continue updating blog. See ya!

I miss J!




NUke

6 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    ouh
    nak exam jugak?
    good luck!
    Anonymous said...
    bro gud luck

    abis exam nak upah ko utk misi sulit bakar membakar ...LOl
    farish izaryl @izreez said...
    gud luck 4 exam..btw i follow ur blog:)
    Nizam Zahri said...
    untungnya ko.. sains nuklear 3 tahun jer..
    kos aku 4 tahun.. meh la teman aku kat UKM nih.. hahaha
    ejan said...
    nape aku smpai 7 tahun ek?? hahaha
    Unknown said...
    eh, dh kuar ek kmjp..? huhu nk gi amekkkk.. ngeeee..~~~

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.