Salam.

Hari Isnin bermula tewas dengan aku yang (sering) terlajak subuh. No wonder study makin susah nak masuk dlm kepala otak nih! So, for those yang masih belajar lagi, dan ada niat nak ponteng subuh.. sila lah jangan!)

Back to hari ni. Aku ke kuliah seperti biasa setelah mengenakan padanan baju yang sesuai (kot). Oh ya, aku tak suka muka aku yang takde bulu2 halus nipis di atas bibir... yakni misai. Lambat lak nak tumbuh. Menyesal shave haritu. Perkara ni menyebabkan aku lebih kelihatan seperti budak 1st year yang baru masuk mendaftar semalam. Apape pun.. semoga kumis2 ku cepat tumbuh~

Datang awal ke kuliah Fotografi... seperti biasa, bermain2 dengan kamera (lagi). Mangsa fotografi adalah Ferdi, Nora, dan juga diri sendiri. Masing2 suka nak bajet comel, Piirah! Then, kami tersedar akan kebisingan dalam lecture hall tu. Ye lah, dah kitorang 3 orang je yang ada dalam tu...bising lah kan? Aku mengaku yang aku ni jenis suka bising dalam kuliah, especially dalam kuliah yang most of the students nya adalah kawan2 aku sendiri. Kadang2 rasa cam boring lak. Tapi bising2 aku takde lah sampai lecturer mengajar pun aku wat bising gak... Time lecturer masuk, cam biasa la, penyamaran membisu pun bermula. Huhu.

Apa yang salu dibualkan dalam lecture hall? Ha, ni aku senaraikan 5 topik perbualan yang utama dalam lecture hall.

  1. Assignments yang tak siap; dan kena submit kejap lagi.
  2. Hal2 yang berlaku pada hari semalam.
  3. Kutuk mengutuk dan saling mengumpat. (takde la selalu sgt)
  4. Isu2 berbangkit seperti nota2 yang perlu difotostet.
  5. Isu2 lawak yang kadangkala malas nak layan...
Hm. Korang lak? Salu ke bising dlm lecture hall? Mungkin ya, mungkin juga tidak. Aku rasa aku salu bising dalam kuliah tu sebab coursemates aku ni cuma 39 orang je kot (termasuk aku). Hm... apape pun, nikmatilah kehidupan dan pembelajaran di dewan kuliah sementara terdaya dan termampu lagi.

To ferdi:
Aku letak lagi gambar kamu. Tidak perlu diberi royalti ya!




NUke

4 Comments:

  1. Anonymous said...
    x caye ferdi leh post cm tuh.wow..haha..nuke mmg pndi posing pn.
    alexandria said...
    emm..standard lah tu..kirenye penceria claz lah kan..cbe lau satu hari tak wat bende2 yg pelik..mesti akan rase pelik..huhu
    Mr. BLB said...
    ello bro,ak ingtkn band mne je buat perfomance,hehe

    *ak add link ko
    *go!go! chelsea!:]
    Anonymous said...
    bising2 dalam lecture hall tu warming up namanya...

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.