salam.

lately, aku agak busy dengan penghasilan abstrak yang due date nya hari ni. Alhamdulillah, aku dah submit. And this Selasa aku ada dinner kolej and still tak tahu nak pakai baju apa. Khamis & Jumaat ada sesi pembentangan hasil kajian tesis, and my slides baru siap 55%.

Dengan assignments photography yang masih dalam proses perlaksanaan. Oh Tuhan! aku sangat tak keruan...

Dan vila hal ini melanda diri, aku teringat akan seperkara yang dah lama aku lupakan. Ya! Satu tempoh masa rehat untuk melancarkan pengaliran emosi secara terkawal. Aku ingin sekali ke pulau2 dan menikmati panorama laut. Aku teringin nak ke sungai2 untuk mandi airnya yang sejuk. Aku ingin sekali ke pusat2 peranginan dan tidur di atas tilam hotel yang empuk!

kali terakhir aku betul2 bercuti adalah ...... (tak ingat)! Teruknya diri ni.


time kat PD dulu2...

Buat masa ni, blog aku menhadi teman setia dan tempat aku meluahkan segala permasalahan, suka, dan duka. Menjadi seorang insan ni agak sukar rupanya. (Ceh! kau nak jadi kucing ke Nuke?)

Aku mahu rehat.

aku betul2 memerlukannya. Mungkin sudah tiba masa untuk menonton rancangan TV yang diminati ramai - Majalah 3! HAhaha.. aku hampir tidak berfungsi nih!



NUke

7 Comments:

  1. tOpeQ said...
    yes.. 1st commentor..haha.. pe lg, ulu yam la.. xpn port dickson lg.. tp genting pn cm best gak..huhu
    sYukCurz said...
    go n fresh up ur mind. baru up quality n productivity skit. g beach or air terjun. dekat2 cukup. if u need tent bgtaw ja. i got one. beli time g camping kat pangkor last wek.
    farish izaryl @izreez said...
    wah nk bcuti gak yer hehe jom cuti2 msia nuke..rizz pon ahd ni g pd hiksss:p
    Brekpit said...
    cuti2, setel sme kang cuti ah smpai kering air lam badan, wah..

    aku nak g england!!
    charco said...
    jom g sabah...never been there before.. amek udara segar borneo. interested?
    wénkt said...
    jom rehat...

    u name da destination

    i will pay for us..
    LaDy_ZeRa said...
    i love my blog too!

    hee~

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.