Mungkin menjadi lumrah bagi aku sebagai seorang manusia untuk memikirkan hal-hal yang tak berfaedah. Atau, mungkin juga ia sebagai salah satu cara untuk menambahkan koleksi dosa. Apapun, aku tak menyalahkan orang lain, tetapi diri sendiri.

Dalam beberapa entry yang lalu, aku ada sebut tentang sikap kita yang suka menjatuhkan orang lain, dan juga sikap orang lain yang suka menjatuhkan kita. Mungkin hal ini pun termasuk dalam kejahatan minda.



Entry ni tak bertujuan untuk membincangkan secara serius. Cuma, kenapa aku suka fikir hal2 yang kotor ah? Hahaha! Oh ya, anda pernah dipanggil 'PERVERT' ? Haha, Ferdi suka panggil aku dengan gelaran tu! Cis! Haha, aku tak pervert lah weh... kadang kala, standard aa kalau benda2 lawak menjadi sedikit 'dewasa' dan berbaur lucah... kan? Kan?

Tipu la kalau korang kata korang tak pernah wat lawak keji....!!!!

Yang nyatanya, kita masing-masing ada dark-side yang keji! Haha, aku ngaku yang aku kadng2 suka mengusik kawan2 dgn lawak2 sengal-bodo-mngarut nih, Tapi, dorg pun sama je.. sapa suruh layan.. Haha, so.. Mendapat gelaran 'pervert' bagi aku.. sekadar dibuat 'halwa telinga' je (sperti yang dikatakan oleh Kak Ima)...
pada aku, nak buat lawak keji ni mmg kena tgk pada masa dan tempatnya... sebab apa? Sebab bukan semua orang tahan ngan lawak2 keji tu, especially girls. Btul tak? So, jangan lah setiap kali buat lawak or bergurau tu asyik nak diselitkan dengan unsur-unsur keji dan lucah... kalau aku dengar tiap2 masa pun aku boring...

So, tak salah (bagi aku) untuk berlawak2 keji ni... Cuma ada batasnya... Ingat tu.





NUke

6 Comments:

  1. ejan said...
    kalo lawak lucah terlampau.. xbleh jgk ke?? hahaha
    tOpeQ said...
    aku x ske lawak2 lucah ni..
    NUke_Rude said...
    to ezan:
    tak boleh! haha

    to topeq:
    ah.. ye la tu...
    Anonymous said...
    nuke; i tot gelaran 'pervert' trademark zazzwan ker?
    haha...ntah hape2 lawak keji prnah ada dolu2..
    jage batas,jgn lupa.:P
    nora de lala said...
    haha
    normallah, time muda2 mang kdg2 otak x bp bernas.
    kdg2 terlebih , kdg2 terkurang.. tp klu terlebih pandai2 lah sedar dri.. tol x mimi? insan x perfect kan.. aku pun gitu gak.. cuma ayat jgn manipulate..
    (hasil karyaku n ferdi)

    mimi, jom mamam. KFC..
    blanja. ,masing2
    charco said...
    otak biru = otak kuning = otak hitam?

    hitam = aku?

    aik??

    (mode:confuse+otak bintang merah)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.