salam.

Tak sangka, blog aku da menerima lawatan melebihi 10000. woohoo! terharu2. Ni merupakan entry ke-3 untuk hari ni. Dan merupakan hari yang paling banyak ada entry.. (apekah??). Blog ni masih tak sampai setahun, dan aku rasa aku tak boleh nak terlalu berbangga dengan pencapaian kecil ni. Apape pun, dengan jumlah entry sebanyak 127 dan komen yang melebihi 400, maka aku ingin sekali mengucapkan TERIMA KASIH kepada semua yang pernah singgah walau sekali pun kat blog aku ni. Tak lupa juga kepada Stalkers (Follower) aku yang dah cecah 25 orang.

Sekalung penghargaan juga kepada rakan2 blogger yang lain, yang mana mereka ni lah menjadi sumber inspirasi terhadap hasil penulisan aku. Kawan2 kolej, kawan2 1 course jugak, sebab kebanyakan peristiwa yang aku catat dalam blog ni pun ditempuhi bersama kalian.

Ya, aku mengalu2kan teguran positif daripada pembaca bagi mempertingkatkan kualiti bacaan dalam laman blog ni. Sebarang idea juga amat aku alu2kan.




After all, it is just an ordinary blog. But, having you guys as the reader(s)... it is just amazing... thank you people. thank you.


NUke

8 Comments:

  1. Gurindam Jiwa said...
    all d best k.. n keep blogging!
    razy san™® said...
    kt gmbr tu

    ko nk gigit kaki org ke tgn org?

    wakakaka
    farish izaryl @izreez said...
    wahh keepin blogging hikss.. me bru 1500 view.tp follower rmai gak:p
    Nizam Zahri said...
    HUHU
    aku x wat pon entry special untuk view yang ke 10000..
    wahhh xley jadi.. semakin mengejar aku.. hahaha

    teruskan berblogging
    ejan said...
    bukan bilgn view 2 bleh ubah ke... hahaha.. aku nk ubah jadi 1juta la.. hahaha.. pe2 pn tanpa aku.. memg x jadi 10000.. jadi 999.. hehehe
    F.Aminurrashidd said...
    samer2x kaseh.. ahakz
    Anonymous said...
    keep on blogging smpi Gold taw.
    lovin' ur entries,like to comments.haha..
    ikhlas taw.
    P/S:do u define that expression as happy for 10000 views on ur blog?
    i wonder kalo 100000 mcm mane la agknya..
    nodoik.
    HAHAHA
    P3tani is my nama said...
    tahniah..keep on blogging
    :)

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.