Salam.

Rasa macam dah sangat lama tak update blog ni walaupun hanya 2 hari. Hm, banyak gak perkara yang terjadi dan tak larat kalau nak share semuanya. Cukuplah sekadar mengetahui beberapa hal. Walaupun berita duka bagi aku dek kekalahan Chelsea, tapi aku lagi suka Manchester United kalah! haha. Enough for that.

Back to the main idea of this entry; Taylor Swift.

Lately, aku realized yang makin ramai kwn2 kolej aku nyanyi lagu Love Story. Honestly, aku sangat suka dengan lagu ni. Tak tahu kenapa, maybe sebab good compositions of lyrics and melody. Di tambah pula dengan suara si taylor Swift ni yang sharp and edgy. A very nice love song for those who are actually in love (of course) and maintaining their single status. Huhu. Agak shocking gak la lagu 'country' ni leh ade dlm chart Hot 100 billboard. Wuhu.

Aku mmg sangat merekomenkan lgu ni kepada semua orang. Sila lah dengar. Nak tgk video kat youtube? klik sini.






NUke

6 Comments:

  1. iyllienaz said...
    suke jugak lagu love story..=)
    Nizam Zahri said...
    aku suka lagu nih..
    acapkali dimainkan kart Hot.fm
    cuma xtau lagu ni sapa yang nyanyi..
    hahaha..
    Anonymous said...
    best2
    dengar kt radio gak
    tapi tak tau sape penyanyinya

    filem "LOVE STORY" keluaran tahun 1974 pun best gak
    sedey

    huhuhu
    tOpeQ said...
    aku trlmbt untuk mengomen..kecewa2..haha.. aku x ske sgt lgu.. sbb gurlish..hahaha.. epong ske r.. yg pnting man u klh..h0h0hh0h0h
    ejan said...
    tapi aku ske ehem2.. hahaha
    Mr. BLB said...
    ehehe,i like luv story songs too,skali-skala jiwang xpa kn?

    haha~

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.