Sambungan daripada entry sebelum ini. The Hidden or Un-revealed stories behind the entries.

MAY

  • Entry Kerja Kosong ditulis setelah gerak hati aku kuat mengatakan yang aku mampu menggunakan banyak kemahiran yang aku ada di tempat lain. It's more like the sparks, to initiate the move to a new surroundings.
  • Bila dah fed-up dengan pandangan orang yang suka tak amik serius dengan apa yang aku suarakan, maka terhasillah entry ini.
  • Aku sangat tak sangka bila usia ni dah mencecah 2 tahun. And aku mmg tekad nak jadikan blog ni as laman peribadi aku, maybe sampai aku mati kot? Wallahua'lam.
  • Sebab ayah selalu denda kitorang, aku dan abang aku tak mengambil masa yang lama untuk khatam al-Quran. Ketika ini, aku sangat merindui jeritan2 ayah yang memarahi aku. Dan aku rasa, aku ni kategori... 'Anak Ayah'.
  • Aku rasa ramai yang terikut dengan emosi gembira aku dalam entry ini. Sampailah diorang tahu yang kemenangan Proton Saga itu cuma MIMPI!
JUNE
  • Lebih Panjang, Lebih Riang. Itu semua pendapat Lissa ketika kitorg tgh siapkan teks untuk diletakkan dalam satu website event! Entry ni salu disalahtafsir.
  • Aku selalu marah-marah member aku yang request game kat facebook. Ended up, aku pulak yang addicted dgn game kat FB. Not to forget, whenever aku cerita pasal FB, ayat terakhir aku selalunya akan berakhir dengan "Aku takde facebook!".
JULY
  • Malam sebelum rumah aku dibanci, aku dah bermimpi didatangi perempuan bertudung, berkasut sukan. Tak sangka pulak pembanci yang datang keesokkannya itu sebetulnya seorang perempuan yang memakai tudung dan berkasut sukan.
  • Nearly mengambil ubat tidur, aku sebenarnya mengalami tekanan yang teramat sangat. Akibatnya, entry ini.
AUGUST
  • Macamana aku boleh minat kat J? Jawapannya: Setelah aku dapati dia seorang yang mampu menjawab pelbagai soalan yang aku rasakan tak semua orang boleh jawab.
  • Watak Anuar dalam KAC2 itu digambarkan sebagai seorang yang berjanggut lebat di bhgn bawah dagu, bertubuh sasa & pendek. Sama gambarannya seperti member aku yg duduk berdepan dengan bilik aku time kat kolej dulu.
  • Disebabkan niat hati untuk membazir, aku kena marah teruk dengan J. Dia merajuk dengan aku lama la jugak. Sebab dia kata, daripada membazir beli benda yang bukan2, lebih baik simpan duit tu and beli hadiah untuk dia.





Panjang la pulak. Tunggu part 3 lak esok.

NUke

5 Comments:

  1. eqbalzack said...
    blog yg sempoi!
    Faizal Sulaiman said...
    whatever it is, aku suka baca entry ko!:)
    Unknown said...
    ouwh.abg janggut...haahaha
    zixol said...
    dan slalunye aku mati2 pecaya ko xde fb..huhu
    NUke_Rude said...
    eqbal:
    thank u so much bro!! love ur blog too.

    faizalsulaiman:
    much thanks!

    tengku:
    hahaha. abang janggut pun boleh!!

    zixol:
    percayalah bro. aku mmg xde fb!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.