Bengong! Jangan lah korang baca tajuk entry ni dengan nada watak itik (Ming Ming) dalam WonderPets!

Ini entry serius.

Aku rasa aku perlu masuk kelas pengurusan kewangan lah! Asal tiap kali hujung bulan je or time2 gaji nak masuk, ade je benda-benda baru yang menarik perhatian aku! Kalau setakat seringgit dua ringgit tu boleh la tutup sebelah mata.

Tapi kalau dah sampai benda yang berharga USD 99.90 (belum masuk kos shipping USD 34.50), tak ke akan berlaku satu pembaziran kewangan?

Nak beli ke tak?


NUke

6 Comments:

  1. charco said...
    mahal! xyah beli..
    AkuAyie said...
    apa yg ko nk belikan tu?
    haha...
    aku penah beli brg rm99. iaitu headphone jenis DJ punyer tu. Hahaha
    last sekali robak kne pinjam ngn adik laki aku. (",-)

    bagi aku, kalau minat sgt brg aku nk bli tu, contohnya DSLR. RM3300. aku sanggup beli.Kena fikir jangka masa pnjng la. kalau berguna utk jngka masa pnjng, belikan je. Kalau agak2 ko jarang guna, lebih bek xyah :D
    renjizakura said...
    tak yah beli
    Faizal Sulaiman said...
    mahal nya..

    tp kalau da minat, takde halnya kut.aku pun akan jadi gila rambang duit kalau nak beli sesuatu yg aku minat.

    ps:J ko tau tak yg ko boros gaban neh?bwahahahaha
    Ren said...
    amender yg mahal tu bro?
    Unknown said...
    kalau limited edition beli lah klu tak masuk kumpulan limited edition tk perlu beli

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.