Menghasilkan Vlog yang reader-friendly tu kadang2 boleh mengambil masa yg agak lama. Maklumlah, sebab aku ni vlogger amatur je. Kalo sape2 yg mngikuti vlog aku since Vlog#1, aku rasa korang bole nampak perbezaan kot. Dari segi content dan cara aku meng-happening-kannya.

Anyway, asyik tgk vlog aku memceceh entah apape, edisi kali ni, aku tujukan khas untuk para followers dan pembaca jga penonton Vlog kat NUke Rude Blog ni.

Aku rasa nk dptkan vdeo yg btul2 ade feel n sesuai ngan konsep penceritaan tu, kadang2 amik masa lbh dr 1 jam. Huhu...

Kalo nak tau ape content yang cuba aku sampaikan dlm Vlog kali ni, korang kena tunggu la kmunculan Vlog yg akn dtg. haha.


p/s: Lady Gaga got 13 nominations in 2010 MTV Video Music Awards! Gila ah!


NUke

7 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    bro.tak dengaq apa ko ckp. nice shot and nice b n w yg ko guna neh:)

    thumbs. lagu cara ar!!!
    Ren said...
    caya lah bro!all the best!
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    mmg saja bg tak dgr, sbb vlog kali ni kisahnya pasal "the making", mnunjukkan brape kali aku shot utk dptkn satu rkaman yg btul2 puas hati. haha.

    janggel:
    terima kasih!
    AkuAyie said...
    pe kejadah...
    ni yg x sabo tunggu vlog 7 ni. ahaha~

    aku ske scene kt meja tu. :D
    Unknown said...
    ouwhh.. adakah tajuknyer "saya suke tiudur"... ;-p
    iyllienaz said...
    haha..ape2 pon aku tetap paling suka yg ko nyanyi bad romance tu..hahaha
    NUke_Rude said...
    akuayie:
    hahha.. tgu ye, tak lama lg aku post la. haha.

    tengku:
    haha. bro, mentang2 aku shoot time ats tilam, ko igt cta psal tdo je ye? haha. tgu ya.

    iyllie:
    apsal tiba2 aku rasa malu. haha. jgn dikenang vlog itu. cam celaka je rasanya bila nyanyi time xde suara.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.