"Kau lah punca aku jadi macam ni!"

"Semuanya sebab kau!"



Konflik. Cinta. Sayang, dan kelemasan dalam pelukan.

--

Ku Ampunkan Cintamu 2


NUke

8 Comments:

  1. FaizalSulaiman said...
    akan ku tunggu!!!
    iyllienaz said...
    yeayy!!
    E.d.Y said...
    apa ni ek??1st time jengah blog ni..xtau apa...novel ke??
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    ya. tunggu. amik masa jugak nk tune balik idea ntuk start menulis.

    iyllie:
    haha. suka lak dia..

    edy:
    ye. ia sbuah 'novel' a.k.a cerepn ringkas. edisi satu boleh dibaca dgn menekan gambar serupa di sebelah kanan blog.
    tengku_fir21 said...
    wahh...
    suspen...
    harapan sangat tinggi...
    Janggel said...
    uh dah kuar sequal! cayalah.
    Afir said...
    tagline novel tetap nk gempak kan...

    hahhahaha..
    NUke_Rude said...
    tengku:
    jgn terlalu tgi harapan tu. kang bila tak meet xpectation, aku pulak rs kecewa...

    janggel:
    yep. after 1 year from the very 1st episode. thank you.

    afir:
    haha. hebat kah?

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.