Thanks to Lissa yang telah menang 2 tiket ke konsert MTV World Stage. Tak pasal2 aku tumpang rezeki sekali. Adil lah kan, dulu2 aku menang tiket konsert, aku ajak member. kali ni, aku pulak la merasa. Sampai kat sunway around 12 noon, singgah lunch kat KFC, before berjalan menuju tempat beratur. Sambil tu, sempat jugak melahap 2 donut J.Co sambil minum Chocomint.

Konsert bermula around 7 pm; dimulakan dengan Bunkface, Wonder Girls, Tokio Hotel dan last skali, Katy Perry. Malam tu menyaksikan Bunkface pertama kalinya muncul di MTV World Stage mewakili Malaysia; juga remix rock 'Nobody' oleh Wonder Girls walaupun hanya untuk beberapa saat, grafik menarik di skrin dan fireballs, ketika persembahan oleh Tokio Hotel, dan juga lagu baru Katy Perry yang pertama kalinya diperdengarkan pada khalayak ramai - Peacock.

Cakap banyak tak guna, gambar2 ni ada.













NUke

4 Comments:

  1. renjizakura said...
    makan hati x dapat pegi
    Faizal Sulaiman said...
    hadussss

    seronoknyaaaaaaaaa
    joey said...
    hi there..sorry for the late coming...lupa check

    i miss katy perry show ler. :(
    NUke_Rude said...
    renji:
    aku ni pun timpang rezeki kawan saja. :)

    faizalsulaiman:
    haha.. seronok!! 6 jam bdiri kat konsert. tu lom campur bdiri time Q lagi.

    joey:
    er.. hi? katy perry's performance that nite was superb mann!!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.