Heh, sejak-sejak anak buah aku yang sorang ni dah pandai cakap, macam-macam benda dia mintak! Ni, sekejap tadi sedang aku melayan nafsu bermain game on-line, dia datang kat aku dengan satu permintaan.

"Cikmey, nak makan rochi lah!"

"Makan roti?"
"Nak makan roti apa?"

"Rochi Bushkat..."

"Apa?!"

"Roti Bushkat.."

"Ha?"

"Roti Bushkat.."

Aku berjalan menuju ke dapur, aku buka ikatan roti Gardenia (Sungguh enak di makan begitu saja) yang baru dibeli tadi, dan ku sapukan Nutella Coklat di atasnya. Dan ku beri kepadanya...

"Ini... Roti... Coklat..."

"Ini... Rochi... Bushkat..."




Hadeii.. pelat pulak!!

p/s: Image courtesy of Google.

NUke

6 Comments:

  1. zixol said...
    bushkat? apekah..haha
    h A n Y S said...
    haha..teringat hanys pasal entri ni..: http://hanysapek.blogspot.com/2010/11/kakak-saya-nak-keluar.html

    even cite sorang rongak, sorang pelat, tp kelakar pulak rasa.. ;D
    Lelaki Ini said...
    alalala..
    mengada2 ngn bapak sedara diew laks!
    Seri said...
    comel je kan. tapi lebih elok cakap tak pelat
    Lizquek said...
    awww... how come u so nice?

    if it was my lil bro, i wud hv just said 'go take urself'. :P
    NUke_Rude said...
    all:
    tu lah, dulu2 dia lambat cakap, semuanya nk suruh dia cakap. ni bila dah pandai cakap.. macam2 bnda dia nak! hahahaha

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.