NUke

13 Comments:

  1. Mel said...
    Eh... xde ape2 pulak.. Lol! Accidentally press post rite?
    Ren said...
    hahaha

    hahaha

    hahhaah

    dulu aku penah gak pakai maxis broadband tuh.. tapi dah tak pakai dah skg.
    NUke_Rude said...
    lizquek:
    ade la. haha.

    janggel:
    huhu. tu je yg termampu nk subscribe.. bole la..
    Faizal Sulaiman said...
    aku rasa zaman sekarang nih...motip tengok luar?hahaha..ada stalker ek?

    muhahahaha

    couldn't agree more with ur statement;)

    cambest je tgk vlog ni weh;)
    Mel said...
    OH! lol! its a video.. i was on mobile. hehe sori!
    AkU said...
    motippp??
    btol ke ko xde FB nih..for serious??
    hehehe..
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    haha. xde ape tujuan. silau saja. haha.

    liz:
    lol! hahahaha.

    aku:
    xde dowh! serius.. for serius!
    AkU said...
    okok..aku percaya..
    btw..yok lunch at damansara..@@
    Unknown said...
    errrmm...
    tk der FB...bukan ada kerr..??
    ashraf said...
    haha HAHAHA haha

    *aku tak terkata* :D
    charco said...
    hahaha...aku mcm kenal scarf kt blkg tu? ko nk yg kaler merah x? tp for sure aku bg "merah" yg aku sokong la.. hahaha..

    btw, tenet kt Msia mmg masih dlm kategori "kureng" berbanding negara maju yg laen..so pasni, harap2 saingan utk provide servis yg lg efficient among the internet provider mkin competitive la..br la kita dpt melayari n utilize internet dgn hati yg riang.. cewah!

    p/s: br blk keje pon smpat lg ko nk wat video nih...
    AeMcSketch said...
    btol...fast connection is always a must for internet. Rasa mcm x puas ati tau bile ngah downloading, tetibe je kne tendang ngan server. selalunya wireless kt kolej tu. Haha.. EH. MCM ADA KAITAN JE. cis.
    HanaKimi said...
    Weii..aku suke giler tengok muke budak ni, mcm comel jeer.
    Especially yang part "aku tak de fb dowh!!"..cute weii!!

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.