Oh! Baru perasan yang aku telah di-tag oleh Epong. Memandangkan hari ini agak rajin, maka aku dengan rajinnya menjawab soalan2 tag beliau.

Q1. Siapakah saya di rumah?
Seorang yang pemalas; jika ibu bapa ada di rumah. Seorang blogger. Seorang yang kadang2 asyik tak puas hati dengan style rambut sendiri.

Q2. Siapakah saya di samping kawan-kawan?
Bila saya tanya kawan2 saya, diorang kata saya ni annoying. Bagi orang lain, mungkin itu satu penghinaan; tapi saya mengambil itu sbg 1 pujian. Haha! Barangkali, saya kelihatan seperti seorang yang sangat poyo dan berlagak; tanpa mempedulikan orang lain. Entah. Susah pulak soalan ni.

Q3. 5 perkara yang diidam2kan tetapi tak dapat2 lagi...
-Hubungan sulit yang sah & halal. haha...
-Mempunyai bntuk badan dan punggung yang menawan!
-Mendapat tahu Faizal Tahir membaca blog ini & meninggalkan komen beliau. Hahaha~
-Kembali ke zaman Darjah Enam untuk menyelamatkan Digimon drpada dicuri.
-Berjalan2 sambil pegang tangan si dia di satu pantai.

Q4. Siapakah pasangan anda?
Pasangan saya ialah dia.

Q5. 5 perkara yang saya suka tentang dia.
-Dia pandai memasak.
-Dia tahu apa yang saya suka; makanan.
-Dia mempunyai mata yang cantik.
-Dia sangat baik, walaupun saya selalu bertindak jahat dan nakal.
-Dia pemalu.

Q6. Anniversary..?
-22.2.2007
-14.6.2008

Q7. Kenangan pahit bersama si dia.
Perpisahan sementara waktu itu betul2 menyakitkan hati dia dan jugak saya.

Q8. Lagu tema cinta.
Kiss A Girl - Keith Urban

Q9. Perubahan yang saya nak tengok...
Perubahan apa? Perubahan pada siapa? Soalan tak lengkap.

Q10. Tag 10 orang.
-Kamu;
-Dan kawan kamu di sebelah;
-Dan kamu yang tiba2 tergelak;
-Dan oh! Yang berpura2 tak baca tag ini;
-Dan jugak kamu, yang tiba2 muncul dari tepi kanan;
-Kamu pun! Yang menggaru2 telinga yang tak gatal;
-Dan juga kamu yang membaca blog ini dengan rasa jijik;
-Dan kamu... Ya! Kamu..!
-Kamu. Yang berbaju biru.
-Last skali, kamu... Yang perasan cantik tu...




NUke

5 Comments:

  1. aZizoL said...
    oh aku tgh korek idung..so bukan aku yg ko tag..baiklah.!
    NUke_Rude said...
    selekeh2 gak readers aku ni.. hahaha... sama cam aku!
    Rina said...
    piggi lah you....
    aZizoL said...
    mungkin kita pernah seperguruan=p
    charco said...
    tag heuer?? haha..tak minat la..nk jam TISSOT bole? :P..merepek btul..

    comel gile entry kali ni..laen dari yg laen...untung la pasangan ko tu ye...

    mode: pegi interview yg ntah pape..haih~

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.