NUke Rude Blog
mempersembahkan

NUkeComics




Malam tadi la... xde keja sangat. Edit2 gamba. Buat komik. Juga atas permintaan my sis.

NUke

12 Comments:

  1. Janggel said...
    Fuuuh Kiuttttttttt gier komik ko!
    iyllienaz said...
    haha..comelll..gaduh smpai sepurnama lamanya and xde yg menang..haha
    ismaelzaharee said...
    sengal doe... giling... guling.. guling...
    NUke_Rude said...
    janggel:
    haha.. ni raw idea ni. anyway, thanks!

    iyllie:
    haha. ko jgn tak tahu.. ganas ni dua2 makhluk tu. haha.

    ismael:
    haha. thanks bro.
    Rina said...
    Kesian kau Amier....semalam kau elok aje...kenapa jadi begini? aku dah cakap dah, jangan bergaul dengan Michelle....tak dengar...tengok apa dah jadi pada kau??
    charco said...
    hahaha..at last bole jgak view blog ni properly gne lappy..hurm..lawak la..yet creative sungguh idea anda... (tak lama lg ada la kot mne2 blogger tiru :P)

    nway,aku knal dua2 makhluk itu!! wahahaha...

    mode:letih + ingin istirehat
    FaizalSulaiman said...
    wahhh comel!hiburan pagi2 sebelum aku g keje.hiks;)
    NUke_Rude said...
    rina:
    you should hv told me earlier la.. huhuhu~

    charco:
    hahah. kalo x bosan sgt, camni la jdnye.. huhu

    faizalsulaiman:
    thx bro! :)
    Adam Arjuna said...
    nice artwork bro.
    akey87 said...
    haha..bleh wat cerita berEpisod nehh..
    NUke_Rude said...
    adam:
    terima kasih :)

    akey:
    haha.. komik ni tak bole la nk bsambung2.. kang byk lak keja aku nti.. haha~
    AkU said...
    cute giler dak tuh..terer ek selesaikan equation tuh..

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.