Dah lah terbangun lambat (sikit), lepas tu tersesat jalan pula. Itu semua dugaan yang diberikan pada aku, dalam usaha nak pergi ke tempat peperiksaaan khas pagi tadi. tapi, Alhamdulillah, semua yang lain berjalan lancar.

260 soalan yang perlu diselesaikan dalam masa 2jam 30 minit. Tapi memandangkan aku dah lambat setengah jam, maka kesemua soalan tu aku perlu selesaikan dalam masa 2 jam. So, berapa lama masa yang aku gunakan untuk menjawab soalan2 tu?

1 jam 56 minit.

lebihan 4 minit tu aku gunakan untuk mecari tempat duduk dalam dewan, keluarkan kad pengenalan, dan jugak menulis nama pada kertas jawapan. Tu pun lepas aku sedar yang aku tak tulis nama lagi just before pengawas exam nak kutip kertas jawapan.

Heran kan? Exam apa? Kerja2 pun ada exam ke?

Haha. Exam untuk carik kerja lain kot?!

Sapa yang pergi exam hari ni, diorang mesti tawu.

p/s: Bole lak terjumpa Nana kat sana. Haha! Hai Nana!. Hm, kat mana aku exam tadi..?

NUke

13 Comments:

  1. AeMcSketch said...
    gudluk dude. buat yg terbaik okey! :)
    farhana said...
    nana mana?
    Faizal Sulaiman said...
    hehehe..ada jawapan dlm entry kan?
    rasanya aku tau la interview apa sebab semalm kawan aku pergi interview yg sama.

    wish u a very goodluck ok!
    NUke_Rude said...
    ayie:
    thx. da amik exam da pg tadi.. :)

    farhana:
    my x-classmate kat u dlu :)

    faizalsulaiman:
    ya! mmg ada jawapan dlm entry ini. haha.
    charco said...
    Semoga berjaya! Aku pon tgh dlm proses mencari kerja.. Harap2 ada rezeki.. Sama2 doakan kejayaan masing2 ok!

    Mode: selesai berjalan2 survey kerja kt career fair..
    iyllienaz said...
    la..sebelah umh aku je..
    Unknown said...
    amir. ko semakin nmpk tua. byk stress ke?
    zixol said...
    spa ke bro???
    AkU said...
    asal yg I N T E C tu wording dier kaler merah??

    o00o..all the best to ko nuke..
    Anonymous said...
    owh,HAI!.

    exam yang byk...dan pengetahuan am yng ntah hape2.sume hentam...muahaha...

    math x bley gne kalkulator.kre dlm msa seminit,utk 40 soklan...sonok gak...

    exm english yng best,ttp mata jer maen bulat2 jwpn...

    seriously,ini exm plg best.btul2 fresh sbb x thu pape.hehe...

    pnglamn yng plg best kat INTEC itu...ssh nak dpt pnglmn ini...best...

    haha...

    -nnnana-
    Anonymous said...
    kena buat follow up result peksa pulak lepas ni...
    NUke_Rude said...
    charco:
    amin.. moga2 kita sama2 sukses ya!

    iyllie:
    ye ke? heh~

    azizol:
    sort of. lbh kurg la..

    skin:
    dem! tu gamba lama la.. last year time final sem. tension exam kot.
    NUke_Rude said...
    aku:
    hahaha.. ko ni.. lagi mau tanya.

    nana:
    tau xpe. ni la 1st time aku g exam tapi xtau apa yg akan ditanya. anyway, gudluck weh!

    ray:
    follow up pulak... nanti akan diusahakan.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.