Sedang berborak2 dengan seorang staff baru di ofis, tiba2 perbualan kami menjurus ke arah mengenali diri masing2...

Dia : So, awak umur berapa?

Aku : you guess...?

Dia : Erm... 24.. 25...?

Aku : Lebih kurang la.

Dia : Cakap la betul2.. Lebih ke? atau kurang dari tu?

Aku : around that figure la.

Dia : I think you're 28.

Aku : Haha.. What make you said that?

Dia : You look like 28 years old.

Aku : Yeah... I'm 28. Hahaha.





For some people, aku nampak sangat kebudak2kan.. Tapi aku bersyukur sebab di mata dia, aku nampak lebih matured. So, camne rupa aku bila dah 28 thn nanti? Aku pun tak pasti.. Ada janggut lebat skit kot? Macam ni..?



NUke

15 Comments:

  1. charco said...
    hahaha..

    takpe...nmpak matang pon macho ape.. btw gamba tu klaka plak,tp tak mustahil la kalo ada janggut cmtu bila da 28 thn ni.. :D
    kudosDIYANA said...
    hahaha.
    lg kacak doh.
    haha.
    ni ko buh jan
    tp ko kata nk ade jambang.
    tp ni ko buh janggut ja pon.
    sYukCurz said...
    isk burok. nmpk terlalu tua
    Mel said...
    u look 18 to me... lol..
    Faizal Sulaiman said...
    honest yg ni lagi nampak 28 bro.smart pon smart. tp tulah pandangan org ni mcm2. maybi sore ko besau cam lady gaga tak?hahahahahha

    p/s--)memula aku tgk gambar ko tru blog page n cara penulisan ko pon, aku assume ko lagi tua dr aku.ahahaha
    NUke_Rude said...
    haha.. korang ni macam2 la.. hahah.. tu baru tambah janggut.. lom jambang.. spek..

    camne la rupenya...
    Ren said...
    Hahaha dah teringin nak jadi 28 ker? tak yah le laju sangat..nikmati zaman muda tu dulu huuhuh :p
    AkU said...
    aku nengok ko mcm umo 19 je..ops..hahhaa..
    xkesah la umo brape..yg penting jiwa tuh..soul kena sentiasa young and in sense of matuarity..yeap..
    iyllienaz said...
    haha..xawet muda langsung..tgok mcm aku..org cakap aku amek spm dis year..haha
    Unknown said...
    haha impian ko nk bela janggut dr skola hahaha cm pelik je ko ade janggut? hahaha ko mmg dh nk nmpk tua dh skg:P cume style je cm remaja tua hahahahaha
    zixol said...
    28? ommak ai..tua nye 28..kalo ko 28 maybe dah ade anak 2 org..haha
    Unknown said...
    tak kisah ler berapa umur dia nk ckp...ia cuma angka
    dr itu! said...
    xde lar nampak 28... iskh3 tipoo benor tue....nampak cam 27 tahun 11 bulan 30 hari..hehe..

    huh, buh tonik ape dapatjanggut gtew...jeles jap...dah lama aku nak janggut gtu! huhuhu
    NUke_Rude said...
    hahha.. ni gamba edit lah!! aku xde la tua sgt weh.. aku muda kan? kan?
    AkU said...
    muda lagi aku..yes..yes..hahahaha..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.