Damn!


Malam tadi aku mimpi kena patuk ular!






NUke

14 Comments:

  1. ayie said...
    pelik. selalunya mimpi cm tu perempuan je dpt. hahahahaha~
    FaizalSulaiman said...
    tak lama la tuh;p

    weh pass kat jemputan ok!.hehehe
    asna ashraff said...
    ish ish...

    comel tak ula it?
    NUke_Rude said...
    ayie:
    tu la pasal..

    faizalsulaiman:
    hahahaha... kalau ada la.!

    asna ashraff:
    x sempat lak nk tgk.. sbb dalam mimpi tu pun da mnggelabah kna patuk ula.. rasa2nya comel la kot.
    farhana said...
    Nak kawen la 2!!! =P
    iyllienaz said...
    erk..patut aku laa mimpi kena patuk ular..ko dah curi mimpi aku ni..
    AkU said...
    erk~~spe la nak masuk minang ko tuh??
    NUke_Rude said...
    farhana:
    aih.. muda lagi kot.. kwangan pun x stabil lg nih.

    iyllie:
    yang ko lambat sangat tdo tu nape, so aku amik la mmpi ko.. uhuhu

    aku:
    entah.. ko tau?
    AkU said...
    erk..kalu ko xtau..aku lagi la xtau bro..
    aZizoL said...
    ape maksudnye tu..hmm
    Janggel said...
    Hmmm slalunya mimpi patuk ular ni pompuan jer yg dapat ..hmmm mungkin ada maksud lain kot..heheh mimpi mainan tidur.
    MYRAspberry said...
    weh,,,nak kawen jgn lupa jemput ok.. dekat dah tu time..
    charco said...
    hurmm..jarang dgr mimpi cmni..ape2pon, jaga diri elok2..

    mode:cuti musim bunga tapi....kerja banyaaaaaak! arggh
    NUke_Rude said...
    aku:
    hahah.

    azizol:
    aku pun xtau. harap2 bnda baik je la.

    janggel:
    yup. wuuhuu. mainan tido je tu.

    myra:
    hah. aku rasa ko yg kawen dlu kot. nti bg kad kawen eyh! haha

Post a Comment



Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.