Salam.

Dah dekat seminggu aku merungut kat diri sendiri... rambut dah panjang. Aku memang dari dlu tak suka sngt simpan rambut panjang2. Sebab tak sesuai kot ngan aku. Kalau aku biar rambut tu panjang, nampak serabai. Tak tau kenapa. :|

Mungkinkah ini mendesak aku utk mengeluarkan wang dan berbelanja di kedai gunting rambut berdekatan? Mungkin ya. Dah lah tengah kering ni. Gaji plak tak masuk lagi hari ni. Huhuhu apa nak makan ni? Nasib baik ibu ada masak mee, kenyang la jugak malam ni!

As usual, aku akan gunting rambut aku pendek dan kekal dengan imej 'spikey' itu. Ye lah dah itu je style rambut yang aku rasakan sesuai dengan aku... nak wat camane kan?

So, misi untuk mlm ni @ esok hari ialah "Operasi Ke Kedai Gunting Untuk Menggunting Rambut Dan Mendapatkan Style Rambut Spikey-ku Semula".

Gila panjang nama mission. Bangang!

Okay la. Dah rimas. Later. Internet pun macam comel je mlm ni.

NUke

9 Comments:

  1. AkU said...
    try buat rebonding..erk~~
    a.t.O.k. said...
    hahaha.
    quote yg best.
    "tenet cm comel."
    Unknown said...
    hahaha...
    masih ader ruper nyer fesyen rambut terpacak nie ingtkn dh abis sbb skunk org sibuk "stail rambut tak sikat"..hahaha..ataupun "stail rambut cacak dibelakang"
    Anonymous said...
    kerinting kan rambut anda

    anda akan terasa kelainannya ;P
    charco said...
    adakah anda menjadikan fesyen rambut aku sbgai ikutan? hahaha...

    btw, potong 3 kt sides, kt top scissor cut ok!

    mode: sejuk sungguh bumi ini...
    Faizal Sulaiman said...
    wahahaha..panjang seh misi ni.
    selamat memotong rambut nuke:p
    NUke_Rude said...
    aku:
    rebonding.. tak sesuai la rasanya.. tapi, mungkin itu satu idea yg bagus! :)

    atok:
    hahaha. itu jugak yg ko suka ye atok! hahaha.

    tengku:
    nk wat camane.. nk cacak2 kat blakang tak bole.. cacak2 kat atas je la. huhu.
    NUke_Rude said...
    ray:
    bro... tak penah lak tepikir nk kerinting kan rambut tu.. huhu ngeri..

    charco:
    hahaha.. ya ya.. sama, tepi & blakang slope, atas scissors cut! :D

    faizalsulaiman:
    tau takpe. tu yg kdg2 aku malas mlayan diri sendri tu. huhuhu
    AkU said...
    try uat something duffrent..nanti ko g pantai..angin kuat...fuh..mcm model Pantene...lol..

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.