Haha! Tak sangka ramai gak yg search 'nukerude' kat google sampai leh kuar kat keyword suggestion once kita taip 'nuke'. Terima kasih semua. Anyway, aku sekarang ni dlm proses calculating (cewah) & sorting out my media player utk mengenalpasti senarai 100 lagu yang paling kerap aku mainkan sepanjang tahun 2009.

Sama seperti tahun 2008, aku akan publish 100 lagu yg paling banyak aku play pada 31 December ni. Tunggu ya!

Dan tak lupa juga, akan ada satu lagu 'Bungkusan Tahunan' utk tahun ni. Will publish soon. Kepada yang menyambut Hari Natal @ Krismas, maka aku ucapkan selamat hari Krismas. kepada yang lain tu, selamat hari-hari biasa....

NUke

6 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    salam bro.
    wah cambest je entry tuh.
    btw, camne nak calculate ek?aku nak try gakla tgk lagu apa yg aku slalu pasang thn ni..

    kena install software ape2 ke?
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    aku gna windows media player biasa je. Klik 'library' and carik 'Playcount'. Klik playcount tu untk sort automatically. senang je. takyah software apape. hahahahah.

    tapi aku rasa x semua version media player ade 'playcount' kot.
    Faizal Sulaiman said...
    ouh okay.tengkiu bro

    p/s--)apsal word verification "tak comel" neh? mihahaha
    Ren said...
    Blog yang glamer kiranyer hehe,
    iyllienaz said...
    erk..aku ke yg slalu search nukerude tu??haha
    NUke_Rude said...
    faizalsulaiman:
    haha. no komen. haha.

    janggel:
    glamor pun sbb kamu yg baca... ;)

    iyllie:
    kantoi! hahaha. thx iyllie.

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.