Salam.

Memang letih dan penat. Tahniah & thanks aku ucapkan pada DG & Shidee (walopun Shidee x dpt dtg) sebb bjaya mengumpul kawan2 maktab utk turun n join reunion tak formal utk batch SPM 2004. Tak sia2 ada facebook... boleh invite member2 lain.

Aktiviti2 kitorg semalam... makan2 dengan kesemuanya berjumlah nearly RM400.00. Lepas makan, gi main boling. For sure lah aku antara yg tercorot! ahahha. Then, habis main boling dlm kul 5.30 ptg. Ada few member yg terpaksa balik. :(

Ain Nabilah mncdgkan utk karaoke. Survey2 tempat area Midvalley. mahal. Then kuar lak cdgn g karaoke kat Alamanda. Layan. Since ada yg bawak kete, so mnumpang la mana2 celah yg boleh. Karaoke dari kul 9.30 malam sampai 11.30 mlm. Habis, lepak kat mapley Presint 9. Nearly 1 pagi tadi baru masing2 balik.

Supposedly Ain boleh je dropkan aku kat KL Sentral, since aku park moto aku kat terminal Putra. Tapi memandangkan dah lewat, aku lepak rumah Shakhir Sha'in. On the way nk balik UIA, shakhir drop aku kat Terminal Putra.

Fun! Enjoy! Hilang jugak la rindu kat kawan2 yg dah 5 tahun tak jumpa.

Most probably ada Formal Reunion lagi bulan Mac ni. Huhuhu.

Thanks all.

NUke

7 Comments:

  1. hanakimi said...
    Best nyeer reunion!!(^^)v
    Faizal Sulaiman said...
    perghh aku lom wat lagi reunion utk ex classmate masa skola dulu.huhuhu.plan ada, tp ntah bila nak wat.ramai da kawen lak tuh.huuhuhu
    iyllienaz said...
    patot mcm nmpk ko kat mid semalam..
    NUke_Rude said...
    hanakimi:
    hahaha.. memang best!

    faizalsulaiman:
    ha.. pakat2 la ngan member2 yg lain. tak pun, announce je kat fb.

    iyllie:
    erk! ye ke?? biar btul...
    a.t.O.k. said...
    aku tgh kira2.klu spm 2004 ko 17.5 tahun lepas tuh, 17+5=22.tapi.aku pon 22 gak.spm2005.ha.camne tuh.
    Ren said...
    Bila dah ramai berkumpul..macam2 cerita keluar kan!
    iyllienaz said...
    betol la wey..xtipu..aku g mid smalam ngan kakak aku..gile ramai org..aku mmg dah confirm itu kau, tp takut slh org..haha

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.