Salam.

Aku tak tahu kenapa, bila family akak2 aku dtg bawa anak2 diorg semua, bilik aku sure jadi port. Maybe sebab takde katil, so masing2 telentang je atas tilam. Anak2 buah aku plak mula la nk menyelongkar rak CD aku, main baling2 jam tangan (Hahah!).

And for sure, Boboy sure akan bertanya ttg figure 'Batman' yg aku da simpan sejak 1999 pemberian Along tu.

Sorry la Boboy, uncle kau ni sayang ngan Batman tuh!

Some more, akan ada yg mula menekan2 keyboard aku sambil pakai headset & mendengar lagu.. Macam yg sorang ni:-


p/s: Rindu pulak dengan diorg semua!

NUke

8 Comments:

  1. Faizal Sulaiman said...
    wahh..comelnye beliau.

    hahaha
    charco said...
    motif ada menayangkn "chelsea" agak meragukan hamba di situ...hahahaha

    just kiddin..yup..stiap famili akan ada tmpt lepak msing? aku wondering ada tak famili yg suke lepak kt "mapley" ?
    iyllienaz said...
    haha..blg2 jam tgn??bape puluh jam tangan yg ada??mcm byk je tu..
    charco said...
    nmpak cam besar plak speaker tu kt tlinga die..hehe
    a.t.O.k. said...
    cute gile seyal.cm aku dulu2.
    AkU said...
    wah..dah lme aku xmenyemakkan blog ko nuke..nge~~
    huh!!
    akhirnya besambung gak kan ko nye story..
    Ren said...
    Baguih la jadi prt lepak~!
    Adam Haiqal said...
    how cute are they!!;D

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.