Salam.


Walaupun aku masih berkabung atas ke-koma-an Steelo; but life must go on. Sial! Bajet wise saying. Anyway, bila somethg bad berlaku, tak semestinya ia akan dituruti dgn perkara2 buruk yg lain. Tuhan itu Maha Adil kan? Semalam, barangan yang aku pesan awal bulan December tahun lepas dengan selamatnya sampai ke tanganku.

Kotak dari USA. Ada apa dengan kotak itu? Tiada apa pun. Cuma terdapat sticker 'Par Avion' dan beberapa butiran mailing lain. Barangan LP Underground 9 yg aku beli dulu sudah sampai. Gembira la sekejap walaupun ianya memerlukan pengorbanan wang ringgit yang banyak. Berbaloi apa tunggu 6 minggu...

Memang sengaja aku beli yang Special Edition sebab utk 1000 pembelian yg pertama akan dapat Vinyl record yg mana kita boleh mainkan kat vinyl player. Dalam masa yg sama boleh digantung sebagai perhiasan. Kiranya aku ni org yg ke 491 la yg membeli benda alah tu. Ni lah salah satu pembaziran wang ringgit.

LPU9 Bonus Pack Special Edition

Dapat 2 helai baju dan beberapa merch lain such as guitar pick, LPU CD, patch, stickers, chains and letter from Linkin Park. Dengan ini maka bertambahlah koleksi merchandise yg pernah aku beli. Ini termasuk merch LPU 6, LPU 7, LPU 9, dan merchandise Hujan.

Aku boros? Ya! Membazir itu memang sifat semulajadi aku. Susah nak kikis. Tambah2 bila berkaitan dgn 'muzik' dan 'band'.

Vinyl record.

There goes my money...

p/s: handwriting orang America ni takde lah cantik sangat pun sebenarnya...

NUke

4 Comments:

  1. charco said...
    haha..at least dpt la sumtin yg meng"happy"kn :D

    btw..thanks for d t-shirt (satu bg kt aku kn?) :))

    mode:belajar....
    NUke_Rude said...
    charco.
    hahaha. ko nak ke 1 baju? muat ke? haha. yeah! at least ada gak la smthg yg boleh menceriakan hati ni..
    huhu
    AkU said...
    wah..best2..
    erk~~nuke kasi kt aku je la vinyl tuh..
    leh??
    ^^
    Adam Haiqal said...
    hahaaaa..beli ke or sumone send it from there??:))

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.