Heh.

Kat ofis tadi agak kelam kabut. Virus da masuk kat dalam server. So, masing2 cuba nk mem-back up mana2 file utk projek yg akn dtg. Heheh. Memang best tgk management tanya2 kat IT Guy kitorang pasal virus thingy nih.

Aku?

Aku cuma mampu tersenyum bangga sambil menggunakan workstation Lissa yang kebetulan cuti hari ni. Kenapa aku tak guna pc aku sendri?

Sebab dah kna 'attack' and infected by virus. Langsung tak boleh on. haha. Hilang lah jugak bbrapa kerja keras aku utk projek bulan July ni. Tapi aku takdelah kisah sgt sbb kbnyakan documents tu boleh diretrieve smula dr email dan server.

Lagipun aku pernah mengalami peristiwa yg lagi teruk sebelum ni.

Kna format pc lalu Thesis aku hilang ketika semester akhir di universiti. Exactly last year!

Tension kan bila kerja yg spatutnya siap hari ni, kna tangguh sampai... entah?

NUke

8 Comments:

  1. Unknown said...
    patutnye ofis ko declare darurat...xD
    Faizal Sulaiman said...
    warghh dahsyat siut virus tuh.kalu aku mang aku akan save dlm email sumer. pena skali lappy asscer jadik lalok..manuskrip novel takle view.amek kau.hoho
    NUke_Rude said...
    aku mngharapkan jugak tadi..
    charco said...
    hohoho...dasat nye kalo kne virus... nasib baek ada back-up..kalo tak menangis la ilang sume keje2 tu..

    huhuhu...

    mode: sejuk menanti turunnya salji...
    Pria Pena said...
    aku memang menyampah kalau ada trouble time dekat dengan deadline. tapi kena sabar dgn ujian tuhan, ye x?

    p/s: dah tak nak singgah ke blog aku lagi ker?
    iyllienaz said...
    haha..virus cinta-yusry n melly
    AkU said...
    kalu aku..maunye d hempuk2 PC tuh..ish..sih..
    farhana said...
    Tulah dia penangan virus...
    xsuka

Post a Comment




Segala kenyataan yang terdapat di dalam laman ini hanyalah pandangan peribadi penulis sahaja; dan tidak wajar dijadikan rujukan ilmiah. Semua nukilan adalah karya asli NUke_Rude MELAINKAN setiap perkara yang telah diperjelaskan sumber-sumbernya. Sebarang paparan semula adalah dilarang tanpa kebenaran bertulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas kesan daripada salah laku yang disebabkan oleh tindakan pembaca itu sendiri.

 

K2 Modify and NUke Rude Blog 2010 | Use it. But don't abuse it.